Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 14 do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych w zakresie bezpieczeństwa pożarowego

Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Waszyngtona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 784 100, , fax. 343784200
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
    Waszyngtona 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 784 100, , fax. 343784200
    REGON: 14940000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 14 do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych w zakresie bezpieczeństwa pożarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Waszyngtona do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych w zakresie bezpieczeństwa pożarowego i obejmuje budowę systemu sygnalizacji pożaru oraz przebudowę istniejącej wentylacji w pomieszczeniu 110 na pierwszym piętrze. 2. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45331210-1 Instalowanie wentylacji 3. Zamawiający przekazuje w załączeniu: dokumentację projektową wraz z modyfikacją zakresu oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami, o których mowa w punkcie poprzedzającym oraz obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 5. Zamawiający zastrzega, iż załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot określony w dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 6. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynku). Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z użytkowaniem budynku w trakcie prowadzenia robót. 7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zobowiązany jest zapewnić, by w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, eksploatacja i dozór urządzeń, instalacji elektroenergetycznych wykonywana była przez osoby spełniające wymagania kwalifikacyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. poz. 828). 8. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić osoby wskazane przez Zamawiającego z obsługi wykonanego systemu sygnalizacji pożaru. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym niepodlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania robót, bez których przedmiot zamówienia, określony w dokumentacji (z uwzględnieniem modyfikacji) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej SIWZ nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny zawartej w ofercie. 10. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. 11. Termin wykonania całości zamówienia: w ciągu 16 tygodni licząc od dnia podpisania umowy. 12. Dzień wykonania całości przedmiotu zamówienia to dzień dokonania odbioru końcowego. Warunkiem dokonania odbioru końcowego robót jest bezusterkowe wykonanie przedmiotu zamówienia potwierdzone protokołem odbioru końcowego. 13. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest sporządzić i uzgodnić z Zamawiającym w formie pisemnej ramowy harmonogram robót, który w trakcie realizacji robót będzie cotygodniowo uszczegóławiany lub korygowany w oparciu o udostępniany przez Zamawiającego plan zajęć akademickich i obciążenia pomieszczeń/sal wykładowych w obiekcie. 14. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy w formie pisemnej plan zajęć i obciążenia pomieszczeń/sal w danym tygodniu do środy tygodnia poprzedniego. 15. Przed przystąpieniem do realizacji prac planowanych w danym tygodniu Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemną akceptację ich zakresu przez Zamawiającego. 16. Zamawiający ma prawo ograniczenia zakresu prac przewidzianych do wykonania, wskazania innego zakresu robót do wykonania lub wyłączenia możliwości prowadzenia jakichkolwiek prac w danym tygodniu, z uwagi na charakter zajęć bądź innych wydarzeń odbywających się w tym czasie w obiekcie. W tej sytuacji możliwe jest przedłużenie terminu realizacji na zasadach określonych w umowie. 17. Rękojmia i gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, materiały i urządzenia). Termin rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 18. Wykonawca w ramach gwarancji (serwisu gwarancyjnego) zobowiązany jest, własnym staraniem i na własny koszt, do usuwania wad (usterek) powstałych /ujawnionych w okresie gwarancji oraz wykonywania w okresie gwarancji przeglądów i konserwacji zamontowanych urządzeń, systemu sygnalizacji pożaru, wyposażenia wynikających z obowiązujących przepisów prawa lub instrukcji (zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów), w tym wymiany materiałów eksploatacyjnych. 19. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące czynności w zakresie prac remontowo – budowlanych i instalacyjnych objętych przedmiotem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę jako jego pracownicy, tj. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 20. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności – zgodnie z załączonym wzorem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 23 1750 1035 0000 0000 1301 1378 z adnotacją: wadium w postępowaniu nr rej. ZP-371/68/19. Wskazane jest by Wykonawca załączył do oferty kopię polecenia przelewu. 5. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się dzień uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium w pieniądzu za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia nie krótszy niż okres związania ofertą e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń lub warunków. 10. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w miejscu składania ofert, tj.: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8 pok. 32, 42 – 200 Częstochowa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach