Przetargi.pl
Dostosowanie budynku UKS do ochrony przeciwpożarowej

Urząd Kontroli Skarbowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-083 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 456-08-00 , fax. 0-68 456-08-04
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Kontroli Skarbowej
    ul. Stefana Batorego 18 18
    65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 456-08-00, fax. 0-68 456-08-04
    REGON: 97003483500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku UKS do ochrony przeciwpożarowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: realizacja robót budowlanych w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze zlokalizowanym w Zielonej Górze przy ul. Batorego 18 zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez NB Projekt w Zielonej Górze zatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Zielona Góra, stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Zadanie będzie polegało w szczególności na: 1) wyposażeniu ewakuacyjnej klatki schodowej w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub służące do usuwania dymu, 2) wydzieleniu klatki schodowej ścianami o klasie odporności ogniowej co najmniej REI60 oraz zamknięcie wejść na tę klatkę drzwiami o klasie odporności ogniowej co najmniej EI30, 3) wykonaniu oświetlenia awaryjnego, 4) wymianie instalacji hydrantowej, 5) wykonaniu przepustów zamknięć ogniowych, 6) montażu centrali ppoż., 7) wykonaniu systemu detekcji gazu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i załączone do umowy: 1) Projekt budowlany z października 2015 r. oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót pn. Dostosowanie budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze przy ul. Batorego 18 do warunków ochrony przeciwpożarowej autorstwa Marcina Pabierowskiego, Egeniusza Giży i Danuty Giży, oraz decyzja o pozwoleniu na budowę nr 892/2015 z 06.11.2015 r. wydana Prezydenta Miasta Zielona Góra oraz i decyzja nr DI-KZ.4125.632.2015.EM z dnia 02.11.2015 r. wydana z up. Prezydenta Miasta Zielona Góra przez Miejskiego Konserwatora Zabytków. 2) Ekspertyza techniczna /pożarowo-budowlana/ nr 52/2015 autorstwa Bogusława Pabierowskiego zatwierdzona przez Rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych i Państwową Straż Pożarną w Gorzowie Wlkp. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz urządzeń i materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem ich nazwy producenta i dokładnym opisem parametrów. Wykonawca obowiązany jest wskazać parametry techniczne produktów przewidzianych do dostawy przez zamieszczenie opisu tych elementów w ofercie lub załączenie odpowiednich opisów bądź kart katalogowych produktów z charakterystyką produktu. 5. Wykonawca oferując do montażu urządzenia zobowiązany będzie przedłożyć wraz z ofertą imienny dokument potwierdzający posiadanie certyfikatu autoryzacji na montaż urządzeń. 6. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie (nie gorsze) parametrów wskazanego produktu. Jednakże w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkty (urządzenia|) i materiały odmienne ( równoważne) od przedstawionych w projekcie budowlanym zobowiązany będzie po wykonaniu zadania przedstawić projekt powykonawczy zatwierdzony przez Rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej. Zatwierdzony projekt powykonawczy będzie podstawą przystąpienia zamawiającego do czynności związanych z odbiorem robót. 7. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia będzie mógł realizować wykonawca którego personel wykonujący roboty (instalacje) objęte zamówieniem - minimum 2 osoby, będzie na czas realizacji zamówienia zatrudniony na podstawie umowy o pracę. W celu potwierdzenia wymagań Zamawiającego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Informacja dotycząca zatrudnienia przez Wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia będzie stanowiła kryterium pozacenowe oceny ofert (por. pkt 13 SIWZ). 8. Za dopuszczalną w rozumieniu przepisu art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych formę zatrudnienia, Zamawiający uzna także zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, która stanowi szczególny rodzaj umowy o pracę, a jest uregulowana w ustawie z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 166, poz. 1608). Zaniechanie zawarcia umowy o pracę w powyższych okolicznościach skutkować będzie, obok odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa pracy, powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej obiektu, w którym mają być wykonane roboty budowlane. W tym celu należy skontaktować się z pracownikami I Referatu Spraw Administracyjno - Gospodarczych, dane kontaktowe w pkt 7.5. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym - załącznik 2, który zakres robót powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300034
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy złotych) dla przedmiotu zamówienia. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego nr 68 1010 1704 0038 8313 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: Wadium-Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku UKS. Wadium musi się znaleźć na wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert, decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Pzp Wykonawca dołącza oryginał dokumentu do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną