Przetargi.pl
Dostosowanie budynku szpitalnego po byłej pralni na potrzeby Patomorfologii, Prosektorium i pomieszczeń magazynowych Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie wraz z pierwszym wyposażeniem - roboty budowlano instalacyjne wraz z wyposażeniem stałym

Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
    ul. Prądnicka
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
    REGON: 35720766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku szpitalnego po byłej pralni na potrzeby Patomorfologii, Prosektorium i pomieszczeń magazynowych Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie wraz z pierwszym wyposażeniem - roboty budowlano instalacyjne wraz z wyposażeniem stałym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotowego zamówienia do realizacji przeznaczono obszar objęty dokumentacją projektową (w załączeniu) obejmujący swym zakresem cały budynek zlokalizowany przy ul. Ks. Siemaszki 17B z wraz z doprowadzeniem kabla energetycznego oraz zaporami drogowymi w sąsiedztwie budynku z wyłączeniem tunelu komunikacyjnego. Łączna powierzchnia użytkowa przeznaczona do przebudowy wynosi ok. 1.500m2, a kubatura ok. 8 400 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie: Budowlano-konstrukcyjnym: rozbiórki, wyburzenia, roboty konstrukcyjne, ocieplenie dachu wraz z obróbkami dachowymi, ocieplenie budynku, wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie gładzi gipsowych, montaż drzwi aluminiowych w tym ppoż. EI30 i EI60, montaż balustrad schodowych, montaż nowej stolarki okiennej, wykonanie nowych wykładzin posadzkowych pcv, położenie płytek ceramicznych na ścianach i podłogach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowych sufitów podwieszonych, zabezpieczenia ścian; Montaż dwóch dźwigów osobowych w istniejących szybach windowych; Korekta drogi wewnętrznej wokół przebudowywanego budynku, wymiana nawierzchni dojść zewnętrznych do budynku, montaż bramy systemowej, montaż zapór wjazdowych i wyjazdowych wraz z terminalami, montaż kasy monetowej; Sanitarnym: inst. c.o., wod.-kan., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; Elektrycznym: doprowadzenia kabla energetycznego, inst. oświetlenia ogólnego, miejscowego, ewakuacyjnego, awaryjnego, inst. gniazd wtyczkowych, , inst. ochrony przeciwporażeniowej, inst. połączeń wyrównawczych, inst. piorunochronna, inst. niskoprądowe w tym: inst. sieci informatycznej, inst. przeciwpożarowej (SAP), telefonicznej; Technologicznym: w zakresie wyposażenia stałego - stół sekcyjny, komora chłodnicza, lampa sekcyjna sufitowa, dygestorium, stół formalinowy do pobierania materiałów, wykonanie mebli w zabudowie stałej. Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dokładnie określa dokumentacja projektowa wraz z STWiOR i specyfikacje dotyczące wyposażenia stałego. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do skalkulowania ceny oferty. Załącznik nr 1 stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zawiera: 1.1. OPIS TECHNICZNY 1.2. SZKIC PRZEDSTAWIAJĄCY ZAKRES OBJĘTY ZAMÓWIENIEM 1.3. POZWOLENIE NA BUDOWĘ - kopia 1.4. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYPOSAŻENIA STAŁEGO, w tym: 1.4.1. Stół sekcyjny 1.4.2. Komora chłodnicza 1.4.3. Lampa sekcyjna sufitowa 1.4.4. Dygestorium 1.4.5. Stół formalinowy do pobierania materiałów 1.4.6. Zabudowy meblowe 1.5. UZPEŁNIENIA I DOPRECYZOWANIA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 1.6. DOKUMENTACJA DŹWIGOWA 1.7. INWENTARYZACJA 1.8. PB - PROJEKT BUDOWLANY WIELOBRANŻOWY 1.9. PW - ARCHITEKTURA 1.10. PW - KONSTRUKCJA 1.11. PW - TECHNOLOGIA 1.12. PW - INST. SANITARNE 1.13. PW - INST. ELEKTRYCZNE I SŁABOPRĄDOWE 1.14. PW - PROJEKT LINII KABLOWEJ 1.15. STWiOR MATERIAŁ POMOCNICZY - PRZEDMIARY ROBÓT 1.16. ROBOTY BUDOWLANE 1.17. INST. WOD.-KAN. 1.18. INST. C.O., C.T. 1.19. INST. WENTYLACJI I KLIMATYZACJI 1.20. INST. ELEKTRYCZNE 1.21. INST. NISKOPRĄDOWE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 150 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza: 1) stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SIWZ - jeżeli dotyczy; 4) Kalkulację ceny ryczałtowej sporządzoną metodą uproszczoną; 5) Załączniki nr 1.4.1-1.4.5 do SIWZ (wypełnione i podpisane przez przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy); 6) Załącznik nr 7 do SIWZ - Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym – jeżeli dotyczy. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp zawierająca: określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT; jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt. a) wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT. Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty wypełnionego i podpisanego załącznika nr 7 do SIWZ jest równoznaczny ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach