Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Babicach do obowiązujących przepisów technicznych , w tym przeciwpożarowych w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla ponoszenia kapitału(...)

GMINA OŚWIĘCIM ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OŚWIĘCIM
    ul. Zamkowa 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    REGON: 072181876
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Babicach do obowiązujących przepisów technicznych , w tym przeciwpożarowych w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla ponoszenia kapitału(...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Roboty budowlane, w tym: a) Prace budowlane w budynku szkoły ( w tym wydzielenie szatni, remont wiatrołapu, ślusarka i stolarka drzwiowa, przebudowa kanału wentylacyjnego) b) Instalacje SSP (System Sygnalizacji Pożaru)c) Instalacje oświetlenia awaryjnegod) Przebudowę układu pomiarowego e) Przebudowę instalacji przeciwpożarowej 2) Opracowanie scenariusza pożarowego i niezbędnej matrycy, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z procedurami ewakuacji z obiektu oraz oznakowanie i plan ewakuacji dla całego obiektu szkoły 3).Współdziałanie w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu z wykonawcą inwestycji pn. Modernizacja szkoły podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych (zadanie realizowane na podstawie odrębnej umowy nr 22/P/2021 z dnia 3 sierpnia 2021r.) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :Ad.1). Zakres robót budowlanych :a). Projektowane dodatkowe roboty budowlane w zakresie: Kondygnacja przyziemia:a) przebudowa stalowego kanału wentylacyjnego 40 x 25 cm (nawiew do kotłowni) w pom. 004 - przeniesienie wylotu kanału z ściany oddzielenia przeciwpożarowego na ścianę południową. Zakres robót: demontaż istniejącego kanału, zamurowanie otworu, wykucie otworu 40x25cm (dolny poziom otworu na równi z parapetem okna w pomieszczeniu nr 005, montaż nowych elementów kanału, zakończenie kanału kratką wentylacyjną ze stali nierdzewnej, uzupełnienie ubytków w ścianie, pomalowanie na biało fragmentów ściany.Kondygnacja parteru:a) wymiana drzwi z naświetlem S7 i S8 przy wejściu głównym do budynku szkoły na nowe aluminiowe wraz z wyposażeniem skrzydeł nieblokowanych w samozamykacze i ręczne trzymacze stopkę do blokady drzwi. Drzwi zewnętrzne należy wyposażyć w kontrolę dostępu z czytnikiem kart. b) powiększenie wiatrołapu przy wejściu głównym z 1,89 cm do 3,0 m, poprzez przesunięcie stolarki drzwiowej do lica ściany zewnętrznej. Zakres robót: skucie posadzki 7,5 m2 i wykonanie nowej z płytek gresowych antypoślizgowych klasy min. R10, o podwyższonej odporności na ścieranie V PEI5; skucie tynków zewnętrznych i warstwy ocieplenia ścian (pow. 6,1 m2), oczyszczenie i ewentualnie usunięcie warstw farb i lamperii (pow. 12,0m2), wyrównanie i uzupełnienie tynków, malowanie ścian farbą dyspersyjną zmywalną, zabezpieczenie dolnej części ścian do wysokości ok. 1,6 m od podłogi lakierem lamperyjnym; obudowa rur centralnego ogrzewania pod stropem i części zadaszenia wejścia, które znalazło się w powiększonym wiatrołapie, sufitem podwieszonym z płyt GKF 2x1.25 cm na ruszcie, wraz z ociepleniem wełną mineralną i paroizolacją. Należy wykonać wzmocnioną konstrukcję pod montaż drzwi wejściowych. Malowanie sufitu farbą dyspersyjną zmywalną. Wysokość sufitu 2,6m, pow. 3,3 m2.c) remont ścianki działowej oddzielającej szatnie od korytarza o wym. 877x316 cm. Zakres robót: demontaż ścianki frontowej o konstrukcji stalowej wraz z drzwiami przesuwnymi, skucie posadzki w miejscu budowy nowej ścianki; budowa ścianki z płyt GKB 1.25 cm na ruszcie z kształtowników CW 50 mocowanych do stropu i wylewki na posadzce, podwójne obustronne opłytowanie, gr. ścianki 10 cm, szpachlowanie i malowanie ściany farbą dyspersyjną zmywalną, zabezpieczenie dolnej części ścian do wysokości ok. 1,6 m od podłogi lakierem lamperyjnym; wstawienie 3 sztuk drzwi drewnianych z ościeżnicami stalowymi, o szerokości w świetle 90x200 cm z naświetlem stałym górnym zintegrowanym z drzwiami lub naświetlem z profili PCV zamontowanym w ścianie ponad drzwiami. Uwaga: kąt otwierania drzwi 180o. W szatniach należy zamocować do nowej ściany listwy drewniane z wieszakami o dł. 135, 145 i 155 cm (deska gr. 2 cm szer. 10 - 20 cm, lakierowana, na niej co 10 cm stalowe podwójne haczyki mocowane wkrętami w minimum dwóch punktach). d) montaż drzwi drewnianych z ościeżnicą stalową, o szerokości w świetle 90x200 cm pomiędzy pomieszczeniem kuchennym a korytarzeme) demontaż dwóch istniejących hydrantów (pokrywających swym zasięgiem zasięg sąsiednich hydrantów zlokalizowanych w tej samej strefie), zaślepienie instalacji, zamurowanie otworów, wykończenie ścian wraz z malowaniemf) wymiana jednego hydrantu 25 na nowy natynkowy o zasięgu węża 30m, zamurowanie otworu po hydrancie, wykończenie ściany wraz z malowaniem. Uwaga: projektowany hydrant w korytarzu (pom. nr 28) ujęty został w projekcie budowlanym z 2014 r.g) montaż samozamykaczy w drzwiach - 13 szt. Uwaga: do tej ilości nie wliczono 5 szt. samozamykaczy w drzwiach wydzielających klatkę schodową, ujętych w projekcie budowlanym z 2014 r.Kondygnacja 1 piętra:a) demontaż jednego istniejącego hydrantu (pokrywającego swym zasięgiem zasięg innego hydrantu zlokalizowanych w tej samej strefie), zaślepienie instalacji, zamurowanie otworu, wykończenie ściany wraz z malowaniemb) wymiana jednego hydrantu 25 na nowy natynkowy o zasięgu węża 30m, zamurowanie otworu po hydrancie, wykończenie ściany wraz z malowaniem. Uwaga: projektowany hydrant w korytarzu (pom. nr 05) ujęty został w projekcie budowlanym z 2014 r.c) montaż samozamykacza w drzwiach - 1 szt. Uwaga: do tej ilości nie wliczono 2 szt. samozamykaczy w drzwiach wydzielających klatkę schodową, ujętych w projekcie budowlanym z 2014 r.Kondygnacja 2 piętra: poza zakresem opracowaniaRoboty budowlane na zewnątrz budynku: poza zakresem opracowaniab) Instalacje słaboprądowe - instalacja SSP c) Instalacje oświetlenia awaryjnegod) Przebudowę układu pomiarowego e) Przebudowę instalacji przeciwpożarowej Szczegółowy zakres prac pkt. b)-e) w projektach wykonawczychSzczegółowy zakres robót obejmują dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które należy traktować łącznieUwagi dodatkowe:1) Inwestycja realizowana z dofinasowaniem Projektu w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Umowa nr RPMP.11.02.00-12-0736/17-00-XVII/21/FE/212) Obowiązkiem Wykonawcy jest współdziałanie w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu z wykonawcą inwestycji pn. Modernizacja szkoły podstawowej - nadbudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach inwestycji pn. Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych (zadanie realizowane na podstawie odrębnej umowy nr 22/P/2021 z dnia 3 sierpnia 2021r.) 3) W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest to zapewnienia ciągłości pracy Szkoły Podstawowej oraz stosować wytyczne Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604).4) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy.5) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.7) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiot umowy zgodnie z: a) dokumentacjami wykonawczymi;b) przedmiarami robót;c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;d) wytycznymi zawartymi w swz;e) warunkami prowadzenia robót;f) oraz zasadami wiedzy technicznej,i do usunięcia wszystkich wad/usterek w przedmiocie umowy z tytułu rękojmi i gwarancji.8) Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie przedmiotu umowy.9) Obowiązki stron w tym Wykonawcy zostały wyszczególnione w istotnych postanowieniach umowy – Załącznik Nr 8 do SWZ10) Wykonawca odpowiedzialny będzie za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje ich powstania.11) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność prawną wobec Zamawiającego za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii lub niewłaściwego prowadzenia robót.12) Gwarancja - długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi minimalny okres 60 miesięcy, a maksymalny okres 72 miesiące od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Ww. okres stanowi kryterium oceny ofert. 13) Szczegółowe warunki realizacji, odbioru i rozliczenia przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 8 do SWZ. 14) Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.15) Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni licząc od daty złożenia faktury końcowej. 16) Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli nie uzyskał zgody Zamawiającego na wykonanie zwiększonego zakresu.17) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych:W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp ... pkt 4.1 SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach