Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Rawiczu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, montaż urządzeń przeciwpożarowych

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Wały J. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 453 553, , fax. 655 453 553
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego
    ul. Wały J. Dąbrowskiego 1
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 655 453 553, , fax. 655 453 553
    REGON: 26079300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp3.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Rawiczu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, montaż urządzeń przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Rawiczu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, montaż urządzeń przeciwpożarowych, realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 3 w Rawiczu” zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2. Zakres zamówienia obejmuje w roboty budowlane polegające na dostosowaniu obiektu Szkoły Podstawowej nr 3 w Rawiczu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Zakres opracowania obejmuje budynek wolnostojący szkoły podstawowej (adres: Wały Generała Jarosława Dąbrowskiego 1, 63-900 Rawicz) położony na działce geodezyjnej nr 562/1. Zakres inwestycji obejmuje prace wewnątrz budynków, nie ma wpływu na teren zewnętrzny i nie wymaga wg przepisów o zagospodarowaniu przestrzennym ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. Inwestycja nie obejmuje zmiany sposobu użytkowania obiektu. Podstawą do zastosowanych rozwiązań projektowych oprócz przepisów wykonawczych stanowią Postanowienia Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej: 1) nr 16/2019 z dnia 29.01.2019 r. 2) nr 16-1/2019 z dnia 29.01.2019 r. 3) nr 16-2/2019 z dnia 29.01.2019 r. oraz załącznik do w/w – „Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Rawiczu” z listopada 2018 roku. 3. Zakres prac w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny ofertowej obejmuje w szczególności: 1) Rozbiórki W ramach inwestycji planuje się następujące prace rozbiórkowe/wyburzeniowe: a) bruzdowanie, otworowanie ścian i stropów w celu montażu tras kablowych instalacji elektrycznych b) demontaż lokalny fragmentów instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wody, wentylacji w miejscach planowanych prac 2) Montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji SSP. 3) Wydzielenia pożarowe. 4) Przepusty instalacyjne: Przepust instalacyjne w przegrodach o minimalnej klasie EI60 (pomieszczenie kotłowni gazowej) zabezpieczyć systemowo w klasie danej przegrody. Przepusty kablowe zabezpieczać systemową ogniochronną masą silikonową uszczelniającą. Grubość spoiny oraz ewentualne wypełniacze dobrać w zależności od szerokości szczeliny zachowując wytyczne przyjętego systemu w zależności od wymaganej szczelności ogniowej. Wszystkie zabezpieczone przepustu oznakować tabliczką znamionową na budowie. W przypadku zabezpieczeń instalacji sanitarnych stosować opaski termokurczliwe wg przyjętego systemu biernych zabezpieczeń pożarowych. 5) Prace wykończeniowe 6) Ściany i stropy Wszystkie instalacje należy montować w bruzdach. Bruzdy i ubytki powstałe w murach podczas prac związanych ze wszystkimi branżami uzupełnić tynkami i masami szpachlowymi, zagruntować i pokryć farbami akrylowymi kolorem uzgodnionym z inwestorem dopasowanym do istniejącej kolorystyki. Przy wykonywaniu tras kablowych głównych, większe ubytki w ścianach i stropach uzupełniać zaprawą klejową lub cementowo-wapienną. Szpachlowania tras kablowych wykonywać przy użyciu siatek zbrojących z samoprzylepnych taśm z włókna szklanego. 7) Posadzki W miejscach planowanych prac budowlanych ubytki w posadzkach należy uzupełnić materiałem dopasowanym do istniejącego. Dotyczy prac związanych z prowadzeniem tras kablowych. 8) Montaż tras kablowych Trasy kablowe prowadzić w bruzdach ściennych i sufitowych. Każdorazowo, przez wykonaniem bruzdy należy wykonać odkrywkę badawczą i w razie konieczności konsultować z nadzorem autorskim projektu budowlanego. Wszystkie trasy kablowe wykonywać w oparciu o wytyczne danego systemu. Trasy kablowe o zadanej klasie odporności ogniowej wykonywać jako „ zespoły kablowe” przy użyciu wszystkich elementów danego systemu. Planuje się prowadzenie nowej głównej strasy systemu SSP (trasy pętli detekcyjnych, trasy pętli sterująco-kontrolnej, trasy pętli sygnałowych). 4. UWAGA: Wszystkie roboty budowlano-montażowe, a także odbiór robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych wydanych przez Ministerstwo Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, opracowanych przez Instytut Techniki Budowlanej. 1) W cyklu technologicznym budowy należy bezwzględnie przestrzegać wszystkich zasad i warunków technicznych wykonywania i prowadzenia robót budowlanych. 2) Wszelkie roboty prowadzić pod nadzorem osób uprawnionych. 3) Prace prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami BHP. 4) Wszelkich niejasnościach lub w sprawach nie ujętych w niniejszym opracowaniu należy informować konstrukcyjny nadzór autorski w celu uniknięcia błędów w wykonaniu lub zastosowania rozwiązań zamiennych. 5) Stosować materiały budowlane posiadające certyfikaty zgodności oraz w konkretnych przypadkach świadectwa dopuszczenia. 6) PRACE NALEŻY PRZEPROWADZIĆ W OKRESIE, KIEDY W OBIEKCIE NIE BĘDZIE DZIECI. 7) Należy zachować ciągłość prac. 5. Poza robotami wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania innych prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym w szczególności wykonanie inwentaryzacji – projektu powykonawczego. 6. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy urządzeń przeciwpożarowych) wraz z załącznikami, w tym z wydanymi decyzjami i uzgodnieniami, 2) ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku wraz z opinią konserwatorską oraz postanowieniami Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym – (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie) stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego sp3.rawicz.pl , (zakładka: zamówienia publiczne). 7. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 roku poz. 1040 ze zm): roboty polegające na wykonaniu robót elektrycznych – przeciwpożarowych. 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, imię i nazwisko zatrudnionego pracownika/pracowników (wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób), datę zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika/pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej określonej w § 10 ust. 1 pkt 1 lit.j umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający w przypadku uzasadnionych wątpliwości uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników); b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. - przy czym ujęte w ww. dokumentach informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 215), 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp., zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, 3) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem oraz placu budowy, 4) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego wynikających z wydanych decyzji, uzgodnień itp, 5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania), 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), a także ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje i uprawnienia, 7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 8) powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca, a utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej, 9) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd), 10) po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 11) udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 36 - 60 miesięcy), 12) uczestnictwo Wykonawcy w naradach organizowanych przez Zamawiającego, w szczególności ustanowionego kierownika robót . 9. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem koniecznych robót do wykonania. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10. Planowane roboty budowlane znajdują się w obiekcie ujętym w Gminnej Ewidencji Zabytków. Wobec tego budynek podlega ochronie konserwatorskiej. 11. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa i SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, 3) Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej budynku wraz z opinią konserwatorską oraz postanowieniami Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Przedmiar robót / kosztorys, 6) Oferta Wykonawcy. 12. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, 2) Ekspertyzie technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku wraz z opinią konserwatorską oraz postanowieniami Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 5) Obowiązujących normach 6) Przedmiarze robót / kosztorysie. 13. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 14. Mogące występować w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi itd. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 16. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej w wersji papierowej i elektronicznej (ATH) na bazie którego została skalkulowania cena oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł . 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. 48 1020 3121 0000 6302 0079 2960. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez „Zamawiającego”. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Pozostałe zapisy dot. wadium sa zawarte w rozdziale XII SIWZ oraz wynikają z ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niże podane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną przez Wykonawcę ofertę przetargową złożoną w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. c) zobowiązanie innych podmiotów - złożone w formie oryginału (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa –zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6 do SIWZ. d) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, (W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą, z zastrzeżeniem jego aktualizacji, tj. wymogu informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w powyższym zakresie - o przystąpieniu do grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach