Przetargi.pl
„Dostosowanie budynku przy ul. Kaszubskiej 2 (dawny ZS nr 7) dla potrzeb edukacyjnych”

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4785302 , fax. 32 4785350
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 4785302, fax. 32 4785350
    REGON: 27625535800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie budynku przy ul. Kaszubskiej 2 (dawny ZS nr 7) dla potrzeb edukacyjnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie prac (ogólnobudowlanych i instalacyjnych) związanych z dostosowaniem budynku dawnego ZS nr 7 dla potrzeb edukacyjnych oraz przebudową kuchni. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 12-495/6 przy ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: A. Roboty ogólnobudowlane w zakresie budynku dydaktycznego:  Roboty rozbiórkowe w tym: - Demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych, oraz obudów kaloryferów, - Fragmentaryczne skucie tynków wewnętrznych na powierzchni sufitów, - Fragmentaryczne skucie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach, - Oczyszczenie ścian z okładzin w formie tapet, - Demontaż boazerii na ścianach, - Oczyszczenie ścian i sufitów ze starych powłok malarskich, odgrzybianie ścian na klatkach schodowych, - Częściowy demontaż wykładzin PCV, - Częściowy demontaż wykładzin dywanowych, - Załadunek i wywóz materiałów odpadowych (gruzu) na składowisko Wykonawcy i utylizacja, - Załadunek i wywóz złomu do skupu.  Roboty naprawcze w zakresie posadzek, sufitów i ścian (uzupełnienie tynków, malowanie, izolacja stref mokrych, płytkowanie);  Roboty naprawcze w zakresie wybranych wejść do budynku szkoły;  Roboty montażowe z zakresie częściowej wymiany stolarki drzwiowej;  Roboty naprawcze w zakresie części stolarki drzwiowej;  Roboty związane z naprawą pokrycia dachu;  Wymiana wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych;  Wymiana wewnętrznej instalacji c.o.;  Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; B. Roboty ogólnobudowlane w zakresie przebudowy kuchni:  Roboty rozbiórkowe – demontaż istniejącego wyposażenia kuchni, demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej, demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej, przebicie wewnętrznego otworu okiennego;  Roboty murowe w zakresie wznoszenia ścian działowych, zamurowanie istniejącego otworu;  Roboty w zakresie montażu nadproży systemowych w ścianach projektowanych;  Roboty konstrukcyjne w zakresie montażu nadproży stalowych w ścianach istniejących;  Roboty montażowe w zakresie wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej;  Roboty montażowe w zakresie zewnętrznej stolarki drzwiowej;  Roboty wykończeniowe wewnętrzne w zakresie ścian, podłóg i sufitów (tynkowanie, malowanie, izolacja stref mokrych, płytkowanie);  Wymiana wewnętrznej instalacji wodnej do celów bytowych;  Wymiana wewnętrznej instalacji c.o.;  Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej;  Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej z klimatyzacją wraz z zabudowaniem central wentylacyjnych dla pomieszczeń kuchni;  Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej dla kuchni;  Wymiana starej elektrycznej instalacji aluminiowej na miedzianą;  Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne (LED); Powyższy zakres robót został podzielony na dwa etapy. I etap obejmuje roboty ogólnobudowlane opisane w pkt. 3.1.A SIWZ w obrębie parteru i I piętra budynku dydaktycznego. II etap obejmuje roboty ogólnobudowlane opisane w pkt. 3.1.A SIWZ w obrębie II piętra budynku dydaktycznego, sali gimnastycznej z zapleczem sportowo-sanitarnym oraz pomieszczenia segmentu kuchennego oraz roboty opisane w pkt. 3.1.B SIWZ. Inwestycja winna być zrealizowana zgodnie z dokumentacją techniczną pt.: 1. „Projekt remontu budynku szkoły przy ul. Kaszubskiej 2 (dawny ZS nr 7) w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie niezbędnym do uruchomienia obiektu na potrzeby edukacyjne”, oraz 2. „ Projekt przebudowy kuchni w Budynku przy ul. Kaszubskiej (dawny ZS nr 7) w Jastrzębiu-Zdroju wraz z wymianą wewnętrznej instalacji gazowej oraz wentylacją mechaniczną” obejmującymi: • projekty budowlane i wykonawcze branży architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych, • szczegółowe specyfikacje techniczne, • kosztorysy ślepe (przedmiary robót), oraz przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniami i dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9, specyfikacje techniczne – załącznik nr 10 oraz kosztorysy ślepe (przedmiary robót) – załącznik nr 12.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) niniejszej SIWZ, tj. według załącznika nr 2 i 3 – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach określonych w art. 22a ustawy PZP, c) kosztorys uproszczony obejmujący wszystkie pozycje ujęte w kosztorysach ślepych (przedmiarach robót) wg załącznika nr 12. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego dołączanego do oferty, zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tego kosztorysu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Podstawy wyceny, wskazane przez Zamawiającego w kosztorysie ślepym (np. pozycja z KNR, kalkulacja własna, itp), mają charakter pomocniczy i stanowią propozycję wyceny zakresu robót opisanego w danej pozycji. Wykonawca ma możliwość zmiany podstaw wyceny lub/i zmianę norm nakładów rzeczowych danej pozycji. Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania którejkolwiek pozycji kosztorysowej przedmiaru robót jak również braku wskazania podstawy wyceny. Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ, e) dowód wniesienia wadium, f) pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach