Miasto Łomża ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, Pl. Stary Rynek
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 156 711 , fax. 862 156 706
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
Pl. Stary Rynek 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 862 156 711, fax. 862 156 706
REGON: 52513900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/bip/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Łomży do przepisów p.poż i wymagań higieniczno-sanitarnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Przedszkola Publicznego nr 4 znajdującego się przy ul. Spółdzielczej 8 w Łomży do obowiązujących przepisów ppoż i wymagań higieniczno-sanitarnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art.45 ust 6 uPzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego nr: 71 1560 0013 2294 6771 7000 0014 z dopiskiem: Wadium na zadanie: „Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Łomży do przepisów p.poż i wymagań higieniczno-sanitarnych”. 6. Musi ono znaleźć się na ww. rachunku przed terminem określonym w punkcie 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UM). 7. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty (włożyć do koperty wewnętrznej, ale bez spinania dokumentu z ofertą lub włożyć do odrębnej koperty).Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu prosimy również wpiąć do oferty w formie kserokopii. 8. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.2. Wykonawca którego oferta została wybrana: 9.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 10. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty muszą dołączyć pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Wykonawca do oferty załącza pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
Dodano: 2024-03-29 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej Nr IV po pożarze w budynku przy ul. Franciszkańskiej 12 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2024-02-27 - Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
Dodano: 2023-12-06 - Docieplenie fundamentów w budynku socjalno-dydaktycznym ZSCKR im. W. Witosa w Suwałkach
Dodano: 2023-10-26 - Remont pomieszczeń biurowych oraz boksów garażowych
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2023-10-02 - Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów - powtórzenie 3 części.
Dodano: 2023-09-19 - Postępowanie przetargowe z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remont sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zadanie nr 2 – Dostawa, montaż oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy
Dodano: 2023-09-11 - REMONT CZĘŚCI BUDYNKU USŁUGOWEGO Z PRZEZNACZENIEM JEDNEGO LOKALU USŁUGOWEGO NA POTRZEBY STRZELNICY WIRTUALNEJ
Dodano: 2023-09-01