Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Łąkta Górna

Gmina Żegocina ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
    Żegocina 316 -
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
    REGON: 85166075000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Łąkta Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Łąkta Górna w ramach projekt pn. Przebudowa budynku przedszkola samorządowego w m. Łąkta Górna. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku przeszkolą samorządowego w m. Łąkta Górna” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. Zastosowanie platformy zewnętrznej i wewnętrznej wzbogaci wyposażenie budynku w urządzenia dla osób niepełnosprawnych oraz pozwoli na zaniesienie istotnej bariery architektonicznej obiektu. Zamówienie przewiduje zastosowanie urządzeń jako gotowego produktu dostarczonego w określonych przez producenta modułach transportowych. Oferent jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac wykończeniowych związanych bezpośrednio z montażem platformy zewnętrznej i wewnętrznej. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z wytycznymi i instrukcjami producenta, którego urządzenia zostaną wybrane do realizacji zamówienia. 2. Zamówienie dotyczy następujących pozycji z wspólnego słownika zamówień (CPV): 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 42416100-6 Windy 45313100-5 Instalowanie wind 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z tytułem dostawę i montaż platformy zewnętrznej i wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych (dzieci) wraz z pracami budowlanymi i instalacyjnymi niezbędnymi do uruchomienia i eksploatacji platform w budynku przebudowywanego przedszkola w miejscowości Łątka Górna. Zamówienie obejmuje roboty w zakresie niezbędnym do uruchomienia i eksploatacji platform. Platforma wewnętrzna to zespół urządzeń podnoszących osobę niepełnosprawną z poziomu parteru na poziom 1 piętra. Platforma zewnętrzna to zespół urządzeń podnoszących osobę niepełnosprawną z poziomu parkingu na poziom parteru. (Różnica poziomów ok. 2.25m) Zakres czynności objętych zamówieniem:  Zakup, dostawa i montaż wszystkich fabrycznie nowych urządzeń, instalacji i akcesoriów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.  Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z instalacją elektryczną, niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji urządzeń będących przedmiotem zamówienia.  Uruchomienie urządzeń będących przedmiotem zamówienia, regulacja urządzeń oraz wykonanie prób, pomiarów i sprawdzeń umożliwiających jego prawidłowe działanie.  Szkolenie personelu przedszkola w celu przyswojenia prawidłowej obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia.  Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej dla potrzeb Urzędu Dozoru Technicznego.  Udział kompetentnego przedstawiciela oferenta w badaniach dopuszczających urządzenie do eksploatacji wykonywanych przez właściwy terenowo Urząd Dozoru Technicznego.  Obsługa serwisowa systemu będącego przedmiotem zamówienia w okresie rękojmi oraz gwarancji.  Wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych wraz z protokołami.  W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy zgodnie z dokumentami przetargowymi (w tym SIWZ, przedmiarem robót, załącznikami do SIWZ, wszelkie zmiany SIWZ).  Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przetargowym. Wszelkie podane dokumenty mają charakter informacyjny. Zamawiający zamieszcza je dla celów informacyjnych.  Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, SIWZ, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi,  Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć,  Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia,  Po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał za front robót na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót. Wymagania dotyczące materiałów.  Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie.  Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.).  Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.  Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: Polskim Normom.  W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.  Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.  Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian powodujących pogorszenie układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych budowanego obiektu.  W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.  Pod pojęciem „parametry” rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, dopuszczenie do wbudowania i użytku w obiektach użyteczności publicznej oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6000,00 zł /słownie/ sześć tysięcy złotych 00/100 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział w Bochni, Filia w Żegocinie Nr 74 8591 0007 0080 0000 1270 0007 W tytule przelewu należy dopisać: Wadium w ramach przetargu znak UG.271.21.PN.2019  Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 16 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów 10 osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowy, na którą wykonawca składa ofertę, 2) Dodatkowo, wraz z ofertą należy złożyć: 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ i Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 2 do SIWZ - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 6). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6). Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm.) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej bip.malopolska.pl/ugzegocina informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach