Gmina Żegocina ogłasza przetarg
- Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
- Data zamieszczenia: 2019-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
Żegocina 316 -
32-731 Żegocina, woj. małopolskie
tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
REGON: 85166075000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Łąkta Górna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dostosowanie budynku Przedszkola Publicznego dla osób niepełnosprawnych w miejscowości Łąkta Górna w ramach projekt pn. Przebudowa budynku przedszkola samorządowego w m. Łąkta Górna. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku przeszkolą samorządowego w m. Łąkta Górna” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. Zastosowanie platformy zewnętrznej i wewnętrznej wzbogaci wyposażenie budynku w urządzenia dla osób niepełnosprawnych oraz pozwoli na zaniesienie istotnej bariery architektonicznej obiektu. Zamówienie przewiduje zastosowanie urządzeń jako gotowego produktu dostarczonego w określonych przez producenta modułach transportowych. Oferent jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac wykończeniowych związanych bezpośrednio z montażem platformy zewnętrznej i wewnętrznej. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z wytycznymi i instrukcjami producenta, którego urządzenia zostaną wybrane do realizacji zamówienia. 2. Zamówienie dotyczy następujących pozycji z wspólnego słownika zamówień (CPV): 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 42416100-6 Windy 45313100-5 Instalowanie wind 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3. Skrócony opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z tytułem dostawę i montaż platformy zewnętrznej i wewnętrznej dla osób niepełnosprawnych (dzieci) wraz z pracami budowlanymi i instalacyjnymi niezbędnymi do uruchomienia i eksploatacji platform w budynku przebudowywanego przedszkola w miejscowości Łątka Górna. Zamówienie obejmuje roboty w zakresie niezbędnym do uruchomienia i eksploatacji platform. Platforma wewnętrzna to zespół urządzeń podnoszących osobę niepełnosprawną z poziomu parteru na poziom 1 piętra. Platforma zewnętrzna to zespół urządzeń podnoszących osobę niepełnosprawną z poziomu parkingu na poziom parteru. (Różnica poziomów ok. 2.25m) Zakres czynności objętych zamówieniem: Zakup, dostawa i montaż wszystkich fabrycznie nowych urządzeń, instalacji i akcesoriów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wraz z instalacją elektryczną, niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Uruchomienie urządzeń będących przedmiotem zamówienia, regulacja urządzeń oraz wykonanie prób, pomiarów i sprawdzeń umożliwiających jego prawidłowe działanie. Szkolenie personelu przedszkola w celu przyswojenia prawidłowej obsługi urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej dla potrzeb Urzędu Dozoru Technicznego. Udział kompetentnego przedstawiciela oferenta w badaniach dopuszczających urządzenie do eksploatacji wykonywanych przez właściwy terenowo Urząd Dozoru Technicznego. Obsługa serwisowa systemu będącego przedmiotem zamówienia w okresie rękojmi oraz gwarancji. Wykonanie kompletnych pomiarów elektrycznych wraz z protokołami. W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy zgodnie z dokumentami przetargowymi (w tym SIWZ, przedmiarem robót, załącznikami do SIWZ, wszelkie zmiany SIWZ). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przetargowym. Wszelkie podane dokumenty mają charakter informacyjny. Zamawiający zamieszcza je dla celów informacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, SIWZ, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Teren robót należy szczególnie dokładnie oznakować i zabezpieczyć, Wykonawca odtworzy na własny koszt powstałe w trakcie prowadzenia robót uszkodzenia, Po protokolarnym przekazaniu miejsca wykonywania robót Wykonawca będzie odpowiadał za front robót na zasadzie ryzyka za przekazany budynek. Wymaga się bezwzględnego przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bieżącego usuwania odpadów i dostaw materiałów w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania robót. Wymagania dotyczące materiałów. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.). Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru), Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Materiały i urządzenia, o których mowa powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia, atesty i aprobaty techniczne oraz powinny odpowiadać: Polskim Normom. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie takich dokumentów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i rozwiązania o parametrach nie niższych niż zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian powodujących pogorszenie układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych budowanego obiektu. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Pod pojęciem „parametry” rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, dopuszczenie do wbudowania i użytku w obiektach użyteczności publicznej oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 6000,00 zł /słownie/ sześć tysięcy złotych 00/100 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział w Bochni, Filia w Żegocinie Nr 74 8591 0007 0080 0000 1270 0007 W tytule przelewu należy dopisać: Wadium w ramach przetargu znak UG.271.21.PN.2019 Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 16 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów 10 osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowy, na którą wykonawca składa ofertę, 2) Dodatkowo, wraz z ofertą należy złożyć: 2) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ i Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 2 do SIWZ - składane w formie oryginału, podpisane przez przedstawiciela wykonawcy lub jego pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 6). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6). Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm.) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej bip.malopolska.pl/ugzegocina informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) - wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa wymiana istniejącego dźwigu na nowy wraz z utylizacją starego dźwigu
Dodano: 2023-08-24 - Wymiana i dostosowanie do przewożenia osób niepełnosprawnych windy osobowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Grochowskiej 22 i 24 w Krakowie, w podziale na 2 części
Dodano: 2022-09-28 - Modernizacja budynku mienia gminnego przy ulicy Rynek 11 w Makowie Podhalańskim na potrzeby funkcjonowania MOPS polegającej na dostawie i montażu windy o napędzie elektrycznym.
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku A Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie ul. Mogilska 109
Dodano: 2022-07-26 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa dźwigu i montaż oraz przystosowanie szybu dźwigowego dla ekip ratowniczych w budynku Urzędu Miasta Krakowa, przy Al. Powstania Warszawskiego 10.
Dodano: 2020-12-04 - Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
Dodano: 2020-08-28 - Zakupu i montażu szybu zewnętrznego (windy). w ramach projektu pn: Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „SENIOR+”.
Dodano: 2020-08-13 - PRZEBUDOWA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZESKU
Dodano: 2020-07-10 - Usługa modernizacji dwóch istniejących dźwigów osobowych w budynku Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie, ul. Lubicz 25A
Dodano: 2020-06-30