POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU ogłasza przetarg
- Adres: 26-612 Radom, ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (048)384-20-74 , fax. (048) 363-48-73
- Data zamieszczenia: 2024-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU
ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3
26-612 Radom, woj. mazowieckie
tel. (048)384-20-74, fax. (048) 363-48-73
REGON: 671983721 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupradom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowie pomieszczeń biurowych wewnątrz budynku PUP w Radomiu ul. ks. A. Łukasika 3 (pokoje 103,104,105,106 - I etap oraz pokoje 128,129,130,131- II etap), której celem jest likwidacja barier achitektonicznych i umożliwienie osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich swobodne poruszanianie się oraz dostęp do stanowisk obsługi znajdujacych się na terenie Urzędu. Zakresem robót objete są:- roboty rozbiórkowe (wyburzenie ściany, rozebranie gresu i zdjęcie wykładziny typu Tarkett),- roboty elektryczne przeniesienie klimatyzatorów,- montaż ścianek działowych z płyty kartonowo gipsowych,- przygotowanie podłogi (wylewka) i położenie wykładziny,- naprawa i malowanie ścian i sufitu,- obsadzenie drzwi.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji technicznej wg załącznika nr 8 dotyczy cz. APrzedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach zadania wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić roboty budowlane polegające na wymianie drzwi wejściowych rozwiernych w parterze niskim / wejście od strony wewnętrznego dziedzińca budynku i parkingu dla klientów w tym osób niepełnosprawnych i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na drzwi przesuwne otwierane automatycznie- oznaczonej w dokumentacji jako III – etap.2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji technicznej załącznika nr 9 dotyczy cz. B3) Dostawie i montażu platformy przyschodowej wewnątrz budynku między parterem wysokim i niskim- przy pokoju 124, oznaczonej w dokumentacji jako III – etap. Przeznaczeniem podstawowym będzie transport niepełnosprawnych osób na wózkach inwalidzkich. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenie było fabrycznie nowe, nieużywane, było w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowym do użytkowania bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów, spełniało wymagane prawem normy i było wolne od wad prawnych. 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą dokumentacji technicznej wg załącznika nr 9 dotyczy cz. C - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:1) Tylko w części A - 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100),2) W części B i C zamawiający nie żąda wniesienia wadium.2. Wadium dla cz. A może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: BANK MILENIUM S.A. nr rachunku 23 1160 2202 0000 0005 7039 3273 z dopiskiem „Wadium dotyczy cz. A - Dostosowanie budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych ”2) w gwarancjach bankowych lub3) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z przepisem art. 112 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:a) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej,Dla cz. A.Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na remoncie pomieszczeń, w których przeprowadzone zostały prace ogólnobudowlane wewnątrz budynku o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna za spełniony ten warunek w sytuacji gdy wykonawca wykonana te roboty w ramach jednego zamówienia o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto lub w ramach różnych zamówień aby wartość łączna wykonanych robót wynosiła 250 000,00 zł brutto.Dla cz. BZamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na wymianie, montażu drzwi przesuwnych otwieranych automatycznie o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna za spełniony ten warunek w sytuacji gdy wykonawca wykonana te prace w ramach jednego zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.Dla cz. CZamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na montażu platfomy przyschodowej o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna za spełniony ten warunek w sytuacji gdy wykonawca wykonana te prace w ramach jednego zamówienia o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto.Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku dla każdej części w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 1.b) odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu tj.:oraz wymagane uprawnienia budowlane dotyczy każdej części zamówienia tj.:1) minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonania samodzielnej funkcji projektanta oraz kierownika budowy i robótw specjalności konstrukcyjno-budowlanej,2) minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych .UwagaW przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o zamówienie w kilku częściach postępowania, dla wykazania się osobami wskazanymi w pkt b 1) - 2), wystarczające będzie wykazanie się osobami tylko raz z zaznaczeniem, że dotyczy to części na którą wykonawca składa ofertę. Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba pełniła obie funkcje pod warunkiem posiadania uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29