Przetargi.pl
Dostosowanie budynku poszpitalnego do potrzeb Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu.

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzilny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku poszpitalnego do potrzeb Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielono na dwa odrębne zadania, tj. zadanie nr 1: Wykonanie robót budowlanych dostosowujących budynek przy ul. Słowackiego 85 w Przemyślu do potrzeb Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Przemyślu. Roboty budowlane w zakresie zadania nr 1 należy wykonać na podstawie projektów pn.: A. „Przebudowa i remont budynków nr 2/3493 i nr 42/3493 dawnego Szpitala Miejskiego w Przemyślu dla potrzeb Stacji Pogotowia Ratunkowego” ; B. „Przebudowa budynku nr 2/3493 Szpitala Miejskiego w Przemyślu przy ul. Słowackiego 85 w celu dostosowania dróg ewakuacyjnych obiektu do obowiązujących wymagań p.poż. oraz zadanie nr 2: Dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie infrastruktury serwerowej oraz oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana wartość wadium: stosownie do zadań na które wykonawca składa ofertę, tj. Zad. nr 1: 5000,00 zł ; Zad. nr 2: 5000,00 zł. W przypadku składania ofert na dwa zadania - wymagana wartość wadium: 10000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SPORZĄDZONA W JĘZYKU POLSKIM POWINNA ZAWIERAĆ również następujące dokumenty: 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do SIWZ. 2. KOSZTORYS OFERTOWY – sporządzony przez wykonawcę, odpowiednio dla zadań – Zadanie nr 1: wg 7 przedmiarów robót – 7 kpl kosztorysów do wypełnienia i złożenia wg wzoru stanowiącego załącznik do projektu umowy oznaczonego nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenie 7 wypełnionych kosztorysów, z których to wartości każdego z kosztorysów oraz wartość OGÓŁEM należy podać na załączniku nr 1 do SIWZ – str. 1. – Zadanie nr 2: Kosztorys wg załącznika nr 1 do projektu umowy oznaczonej jako zał. nr 5.1 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie lub ,,koszulce’’, a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem – rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 4. Dokument wg treści załącznika nr 6 do SIWZ tj.: wykaz umów zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których umowy te zostały zrealizowane. Wartości umów zrealizowanych dla ofert składanych odpowiednio na zadanie 1 lub 2 oraz szczegóły wypełnienia wykazu określa treść załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach