Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg
- Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Wspólna 1/3
00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48225292738, fax. +48225292780
REGON: 14053315600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/nauka/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku MNiSW do wymagań ochrony przeciwpożarowej zgodnie z postanowieniami Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.237.1.2015 z dnia 21 lipca 2015 r. i WZ.5595.143.1.2018 z dnia 12 kwietnia 2018 r. oraz dokumentacją projektową, z uwzględnieniem wykonania robót budowlanych w ramach etapu I. Realizacja zamówienia będzie obejmowała dwie grupy robót wykonywanych równolegle: I. Pierwsza grupa robót obejmuje instalację systemu sygnalizacji pożarowej (SSP): 1) montaż elementów wchodzących w skład systemu: a) liniowe czujki dymu, b) jonizacyjne czujki dymu, c) wielosensorowe czujki dymu i ciepła oraz tlenku węgla, d) radiowe, optyczne czujki dymu, e) ręczne ostrzegacze pożaru, f) sygnalizatory akustyczne, głosowe, g) elementy kontrolno-sterujące, h) adaptery czujek radiowych; 2) montaż tras kablowych z okablowaniem; 3) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania całego systemu zainstalowanego w ramach robót I i II etapu; 4) wyłączenie i demontaż obecnie działającej instalacji SSP i oznakowania ewakuacyjnego; 5) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach; 6) utylizacja urządzeń starego systemu SSP. II. Druga grupa robót obejmuje roboty remontowe wydzieleń pożarowych: 1) wykonanie wydzielenia ppoż. klatek schodowych; 2) wykonanie wydzielenia ppoż. piwnic i poddasza; 3) montaż okien EI 60; 4) montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 5) montaż nowych drzwi ppoż. oraz brakujących elementów w drzwiach istniejących; 6) wykonanie atestowanych przejść instalacyjnych EI 60/120; 7) montaż bramek antypanicznych przy biegach schodowych oddzielających kondygnacje -1 i 1; 8) wykonanie obudowy ognioodpornej kabla zasilającego na kondygnacji -1; 9) prace przygotowawcze i porządkowe przed i po wykonanych robotach. UWAGA Elementy instalowane w ramach robót wymienionych grupie robót I i II muszą być kompatybilne z systemem POLON 6000, którego elementy zostały zainstalowane w ramach I etapu. W ramach I etapu zostały wykonane prace z grupy I i II obejmujące kondygnację V i VI (za wyjątkiem założenia w istniejących drzwiach automatycznego rygla skrzydła biernego), montaż centrali SSP , oraz prace na IV kondygnacji obejmujące ułożenie kabla ppoż. (bez tynkowania i malowania bruzd ) w pomieszczeniach skrzydła zachodniego budynku i w części pokoi przylegających do korytarzy 3K4 i 3K5 – prace wykonano w pokojach 341, 343, 345, 340, 344, 346, 348, 350, 352, 354, 356, 358, 360, 362, 364, 366, 368, 370, 372, 374, 376, 378, 380, 382 (24 pokoje). Trwające obecnie prace remontowe na IV kondygnacji obejmą łącznie ok. 20 pomieszczeń biurowych w skrzydle wschodnim budynku, w których do czasu rozpoczęcia robót SSP etapu II zostaną ułożone kable ppoż., zatynkowane i pomalowane bruzdy kablowe i sprawdzona ciągłość ułożonych przewodów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Projekcie Budowlanym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – Wydzielenia przeciwpożarowe) - Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Projekcie Wykonawczym remontu budynku biurowego MNiSW w zakresie ochrony przeciwpożarowej (branża – System Sygnalizacji Pożaru) - Załącznik nr 4 do SIWZ 5) Zabezpieczenia przeciwpożarowe - Załącznik nr 5 do SIWZ 6) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 6 do SIWZ 7) Przedmiarze robót - Załącznik nr 7 do SIWZ UWAGA Przedmiar ten jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania. Dla szczegółowej wyceny oferty należy zapoznać się szczegółowo z Projektami Budowlanymi, Projektami Wykonawczymi, Zabezpieczeniem ppoż. oraz STWiOR. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z Projektami Budowlanymi, Projektami Wykonawczymi, Zabezpieczeniem ppoż., oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonywania robót. Ww. projekty dotyczą całości projektu prac obejmujących I i II etap. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących – Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Informacja na temat wizji lokalnej: 1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty; 2) Zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty, udział w wizji jest wskazany (nie jest obowiązkowy); 3) Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej, które odbędą się w dniach: 10 lipca 2019 r. oraz 11 lipca 2019 r. o godz. 12:00, pozostawiając do wyboru Wykonawcy, z którego ze wskazanych terminów skorzysta. Innego terminu wizji lokalnej nie przewiduje się; 4) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się przy wejściu głównym do budynku przy ul. Hożej 20 w Warszawie; 5) podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców. Wszelkie wątpliwości i pytania, które pojawią się podczas wizji lokalnej ,Wykonawcy zobowiązani będą do przesłania za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w Rozdziale I SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45343000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: 1. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), 2. Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA - pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SIWZ. 4. Pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa. 5. Zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6. Pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie kontroli dostępu oraz instalacji ppoż. w garażach podziemnych budynków przy ul. Ząbkowska 22/24/26 i ul. Ząbkowska 23/25. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.29.2024
Dodano: 2024-06-28 - Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa sal sportowych na parterze budynku dydaktycznego Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Karowej 18 w Warszawie, w celu dostosowania wentylacji mechanicznej do obecnych wymogów technicznych
Dodano: 2024-02-06 - Zaprojektowanie, zainstalowanie, uruchomienie instalacji linii głośnikowych DSO oraz wymiana elementów istniejącej instalacji SSP w obiekcie TWR Wrocław
Dodano: 2023-08-11 - Przebudowa budynku Oleandrów 6 w Warszawie wraz z jego doposażeniem w systemy ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu zabezpieczeń przeciwpożarowych i kontroli dostępu w Serwerowni Głównej MSK RAMAN
Dodano: 2020-11-05 - Wykonanie poprowadzenia instalacji hydrantowej z ringu głównego na drodze pożarowej do dwóch hydrantów zewnętrznych zlokalizowanych przed budynkiem biurowym PL.2012+
Dodano: 2020-09-02 - Remont instalacji hydrantowej
Dodano: 2020-07-23 - Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych (zabudowa klatki) mających na celu dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 120, przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2020-02-13 - Wykonanie instalacji półstałej gaśniczej, dostosowanie instalacji hydrantowej do wymogów ppoż. oraz montaż zaworów zwrotnych ppoż. na instalacji półstałej. Roboty budowlane wynikające z ekspertyzy i programu naprawczego, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania hangaru – zadanie inwestycyjne 11824 (powiązane z zadaniami 11229 i 11678).
Dodano: 2020-01-03