Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
- Data zamieszczenia: 2018-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226942234, fax. +48226941149
REGON: 001103340 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku K Kancelarii Sejmu do warunków ochrony przeciwpożarowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostosowanie budynku K Kancelarii Sejmu do warunków ochrony przeciwpożarowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000,- zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział III SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, na podstawie którego Wykonawca obliczył cenę oferty. Kosztorys ten będzie stanowił podstawę do obliczania zmian wynagrodzenia w trakcie wykonywania umowy, o ile taka konieczność wystąpi (zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale IV SIWZ). Ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym nie mogą odbiegać od cen rynkowych obowiązujących na dzień wykonywania kosztorysu, 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczególne wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika, 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 5.1)1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1)1 - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1) 1 dotyczące tych podmiotów - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty zgodne z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych wraz z koniecznymi robotami towarzyszącymi.
Dodano: 2023-10-09 - Budowa oświetlenia Jeziora Ławeczno w m. Topolina gm. Wieliszew
Dodano: 2023-09-08 - Remont automatyki wentylatorów wyciągowych wraz z włączeniem do systemu monitoringu budynku PKiN w Warszawie przy Placu Defilad 1 – etap II
Dodano: 2023-08-17 - Modernizacja sal gimnastycznych przy Zespole Szkół oraz przy Liceum Ogólnokształcącym w Grójcu
Dodano: 2023-07-10 - Wykonanie zasilania i sterowania istniejących wentylatorów oddymiających garaż podziemny w budynku Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie.
Dodano: 2023-05-16 - Kompleksowa budowa sieci WLAN w magazynach w Składnicach RARS
Dodano: 2023-01-31 - Modernizacja podwórka zlokalizowanego w rejonie ul. Krajewskiego wraz z infrastrukturą
Dodano: 2022-08-10 - Modernizacja oświetlenia podstawowego w budynku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Zarzecze 13 B.
Dodano: 2021-04-01 - Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Żyrardowie, położonym przy ul. 1-go Maja 49a
Dodano: 2021-02-24 - Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Żyrardowie, położonym przy ul. 1-go Maja 49a
Dodano: 2020-12-16