Przetargi.pl
Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców

ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Zielona 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 76 72 38 200
  • Data zamieszczenia: 2023-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
    ul. Zielona 7
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48 76 72 38 200
    REGON: 001262660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku internatu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców, wybranego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, na potrzeby realizacji Projektu nr RPDS.12.04.00-02-0005/22, w ramach Działania 12.4 Inwestycje społeczne –długoterminowa integracja, Oś Priorytetowa nr 12 REACT EU/(EFRR) - Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i przygotowania do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność.Zakres robót obejmuje m. in.:1) wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem i opaską wokół budynku2) docieplenie elewacji płytami styropianowymi, wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych3) wymiana pokrycia dachowego papą termozgrzewalną z wymianą obróbek blacharskich nad segmentem II i częściowe pokrycie dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich segmentu I, wymiana pionów spustowych4) remont pomieszczeń (pokoi) - 46 sztuk, w tym:a) 12 szt. pokoi z łazienkami: roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)b) 2 szt. pokoi z łazienką dla osób z niepełnosprawnościami: roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji) planowane do realizacji w ramach projektu udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami to m.in.:  pokoje i łazienki: likwidacja progów i wystających elementów łazienki: montaż płytek antypoślizgowych, montaż kontrastowych elementów okładzin wyznaczających strefy, montaż przyborów/armatury sanitarnej dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (z ograniczeniami ruchu) z uwzględnieniem wysokości ich umieszczenia pokoje: wyposażenie okien w urządzenia ułatwiające ich otwieranie, usytuowane nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi pokoje i łazienki: montaż włączników/wyłączników świateł, usytuowanych nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi pokoje i łazienki: montaż sygnalizacji przywoławczej osoby z zewnątrz (np. buczek i sygnał świetlny nad drzwiami wejściowymi)c) 32 szt. pokoi bez łazienki: roboty (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowe, gładzie gipsowe z wyprawą malarską) roboty dotyczące instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)5) remont 3 szt. sanitariatów ogólnodostępnych oraz 2 szt. pomieszczeń socjalnych:a) roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, ułożenie płytek na ścianach, drzwi wejściowe i wewnętrzne, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)b) roboty dot. instalacji sanitarnych (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych)c) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)6) remont korytarzy w budynku:a) roboty budowlane (m.in. częściowa wymiana posadzek, drzwi wejściowe do budynku, okna –holl, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)b) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)7) remont instalacji odgromowej8) przemurowanie kominów ponad dachem9) przebudowa instalacji wodociągowej, hydrantowej, CO10) wymiana grzejników żeliwnych na dwupłytowe, w tym łazienkowych11) wymiana okien z nawiewnikami, montaż w oknach nawiewników12) budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich13) wymiana kratek wentylacyjnych we wszystkich pomieszczeniach14) remont zadaszenia nad wejściem do budynku wraz z wymianą pokrycia15) remont schodów16) wyrównanie terenu pod budowę pochylni, karczowanie krzewów17) wykonanie (w tym projekt), dostawa i montaż tablicy informacyjno –promocyjnej, pełniącej również funkcję tablicy pamiątkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212413-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 27.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100) należy wnieść w terminie do dnia 02.03.2023 r. do godz. 9:00.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA 46 1240 3464 1111 0011 1361 8513. Wadium winno wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu 02.03.2023 r. do godz. 9:00.3. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie określonej w ustawie, Wykonawca winien złożyć na Platformie zakupowej oryginał dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem na stanowiskach:a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń,b) kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń,c) kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeńosoby te powinny należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z tym, że osoby – obywatele państw członkowskich w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) udokumentują fakt wpisania na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia,2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali:- 3 roboty budowlane związane z termomodernizacją obiektu o wartości łącznej nie mniejszej niż 750.000,00 zł brutto- roboty budowlane polegające na remoncie/budowie/przebudowie obiektów lub pomieszczeń przeznaczonych na stały lub czasowy pobyt ludzi, np. hotele, internaty, szkoły, budynki mieszkalne, budynki biurowe, w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł z zastrzeżeniem, że minimalna wartość wykonanych prac w jednym obiekcie lub pomieszczeniu nie może być niższa niż 80 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną