Przetargi.pl
Dostosowanie budynku „D” Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony p.poż.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku „D” Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową - dostosowaniem budynku (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako budynek „D”) Szkoły Podstawowej nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie do przepisów ochrony ppoż. dotyczących lokalu, w którym prowadzone jest przedszkole utworzone z przekształcenia oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej. 1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności: • Roboty rozbiórkowe na zewnątrz i wewnątrz budynku, • Wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki, • Zaimpregnowanie drewnianej konstrukcji ścian oraz drewnianych elementów konstrukcji dachu do stopnia NRO, • Wykonanie nowych okładzin ścian zewnętrznych wraz z izolacją cieplną, • Wymianę pokrycia dachowego, • Wykonanie nowych wewnętrznych okładzin ścian, • Wzmocnienie wiązarów kratowych, • Wykonanie okładzin sufitów, • Wykonanie wentylacji, • Wykonanie nowych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, • Wykonanie robót wykończeniowych. 1.3. Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy zawarty jest w Dokumentacji projektowej wykonanej przez Pracownię Projektowo-Usługową „ELPI” Elżbieta Szymula, na którą składa się: • Projekt budowlany (w zakresie dotyczącym budynku ”D”), • Projekt wykonawczy(w zakresie dotyczącym budynku ”D”), • Aktualizacja projektu wykonawczego, • Projekt wykonawczy instalacji wentylacji, • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (architektura i wentylacja), • Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych, • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych i teletechnicznych. • Decyzja nr 506/2017 z dnia 12.10.2017 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i wydaniu pozwolenia na przebudowę - dostosowanie budynku szkoły do przepisów ochrony ppoż. dotyczących lokalu, w którym prowadzone jest przedszkole utworzone z przekształcenia oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej”, w zakresie zgodnym z Przedmiotem zamówienia. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady (trwającej 60 miesięcy). 1.5 Rozwiązania równoważne - Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji projektowej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 1.6 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej opisanej w SIWZ Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania Przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 4 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności rozbiórkowych/budowlanych w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały przedstawione w § 3A wzoru umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1.7 Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na okres wykonywania przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty brutto. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji z przedstawicielem Wydziału Inwestycji. Termin wizji lokalnej terenu należy uzgodnić z Wydziałem Inwestycji drogą e-mail bialoleka.inwestycje@um.warszawa.pl tel. (22) 44-38-227.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł. ( słownie trzydzieści tysięcy zł.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 12 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 13 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta. e) Zestawienie kosztów zamówienia – według załącznika nr 10 do SIWZ. f) Dane wyjściowe do kosztorysowania – według załącznika nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach