Przetargi.pl
Dostosowanie budynków RODN WOM w Katowicach do obowiązujących wymagań bezpieczeństwa przeciwpożarowego

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, Ligonia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 77 40 025, , fax. 32 77 40 030
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    Ligonia 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 77 40 025, , fax. 32 77 40 030
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynków RODN WOM w Katowicach do obowiązujących wymagań bezpieczeństwa przeciwpożarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie zabezpieczenia p.poż. pomieszczeń RODN WOM Katowice. Opis przedmiotu zamówienia składa się z dwóch dokumentacji budowlano-wykonawczych posiadających odrębne pozwolenia na budowę. Część pierwsza - obejmuję budowę jednokondygnacyjnej klatki schodowej do celów ewakuacyjnych wyposażoną w instalację elektryczną i system oddymiania poprzez montaż klapy oddymiającej w dachu oraz budowę drogi p.poż. łączącej klatkę schodową z ul. Górnika. Część druga – obejmuje prace w budynku głównym: wyposażenie klatki schodowej w klapy oddymiające, wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie budynku w system sygnalizacji p.poż. instalację oświetlenia awaryjnego i hydrantową instalację p.poż. Projekt obejmuje również szczegółowe rozwiązania dotyczące budowy drogi p.poż. ujętej w części pierwszej. 2. Dokumentacja techniczna zawarta jest w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Minimalny okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy 4. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Instrukcje dla Wykonawcy – stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/00). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Województwa Śląskiego w: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Katowicach ul. Chorzowska 1, 40-121 Katowice nr 37 1240 6292 1111 0010 5063 8458 tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr OR-ZN.272.1.40.2020.PJ” - wadium w formie pieniądza uważa się za prawidłowo wniesione, gdy środki pieniężne będą znajdowały się na koncie Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w następujący sposób:a) w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: „Wadium do przetargu nr OR-ZN.272.1.40.2020.PJ pn.: „Dostosowanie budynków RODN WOM w Katowicach do obowiązujących wymagań bezpieczeństwa przeciwpożarowego”, w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, pok. 164. b) w postaci elektronicznej poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 4. Wadium w formach niepieniężnych winno zostać złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci elektronicznej, w formatach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie oryginalnego dokumentu elektronicznego (np.: gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej), dokument ten winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawiającego dokument wadialny. 6. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty składanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument”. 7. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty pełnej kwoty wadium na pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez cały okres związania ofertą. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza zawarcia w dokumencie wadialnym, zapisów dotyczących wygaśnięcia zobowiązania wystawcy do zapłaty sumy wadialnej, w przypadku zwrotu dokumentu wadialnego do wystawcy. 8. Zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej nastąpi poprzez przekazanie na wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym adres e-mail, oświadczenia Zamawiającego o zwrocie wniesionego wadium. 9. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert. 10. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z ww. dokumentów powinno wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)–22) i ust. 5 pkt 1). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach