Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku ogłasza przetarg
- Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6921266
- Data zamieszczenia: 2016-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5 5
06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
tel. 23 6921266
REGON: 13037772900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTOSOWANIE BUDYNKÓW PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE W PUŁTUSKU POŁOŻNYCH NA DZIAŁCE NR 26/10, NA POTRZEBY NOWEJ SIEDZIBY STAROSTWA POWIATOWEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu zadania pn.: Dostosowanie budynków przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie w Pułtusku położonych na działce nr 26/10, na potrzeby nowej siedziby Starostwa Powiatowego. Zamawiający nie podzielił zamówienia na zadania i nie dopuszcza składanie ofert częściowych. W I etapie inwestycji przewidziano do realizacji m.in.: roboty budowlane, wykonanie instalacji sanitarnych w budynku i wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej. Szczegółowy zakres robót dla I etapu został określony w przedmiarach robót, projektach architektoniczno - budowlanych, projektach branżowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót elektrycznych - załączonych do SIWZ. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektami, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projektach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, w przypadku użycia przez Zamawiającego nazw własnych technologii czy urządzeń o określanych właściwościach i standardach jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego asortymentu o parametrach technicznych, funkcjonalnych nie niższych niż te którymi charakteryzują się asortyment wymieniony z nazwy w przedmiocie zamówienia. Minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy. Preferowany jest dłuższy okres rękojmi. Okres rękojmi zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy (po podpisaniu protokołu końcowego odbioru robót) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 55.000 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie nr: 43 8213 0008 2001 0012 7202 0004
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną