Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
- Data zamieszczenia: 2020-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Prószkowska 76
45-758 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
REGON: 00000173200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://po.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynków Politechniki Opolskiej dla osób niepełnosprawnych – Przebudowa sanitariatów w budynkach Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Dać szansę! Uczelnia na miarę XXI wieku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynków Politechniki Opolskiej dla osób niepełnosprawnych – Przebudowa sanitariatów w budynkach Politechniki Opolskiej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: „Dać szansę! Uczelnia na miarę XXI wieku” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, przedmiary robót oraz opisy robót zawarte w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A. nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z adnotacją: „Wadium w postępowaniu ZP/B/20/2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, w celu oceny przez Zamawiającego czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów oraz zobowiązania (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), które określają w szczególności: 1.1 Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2 Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3 Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4 Czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, których wskazane zdolności dotyczą; 1.5 Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługę. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: przedmiot zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kotłowni gazowej dla budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Wiejska 5A w Baborowie, na działce nr 1303/4 w ramach zadania: „Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baborowie”
Dodano: 2020-07-08 - Budowa kotłowni gazowej dla budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Wiejska 5A w Baborowie, na działce nr 1303/4 w ramach zadania: „Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baborowie”
Dodano: 2020-06-04 - Budowa zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 i 15, etap VI - instalacja wody przeciwpożarowej.
Dodano: 2018-03-08 - Wymiana rur poziomów zasilających piony CO, piony CWU oraz wymiana rur podziemnego kanału łączących instalacje budynku „A” z instalacjami budynku „E” kompleksu szpitala w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64.
Dodano: 2017-08-21 - Remont instalacji wody użytkowej w budynku przychodni i administracji Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku przy ul. Szpitalnej 14, w zakresie: wymiany rur instalacji wody użytkowej zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej.
Dodano: 2017-08-18