Przetargi.pl
Dostęp do bazy danych wraz z narzędziem do wyszukiwania archiwalnych danych z platformy aukcyjnej Allegro oraz serwisów ogłoszeniowych dla Izby Skarbowej we Wrocławiu

Izba Skarbowa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-983 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 797 16 06 , fax. 71 797 16 17
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 797 16 06, fax. 71 797 16 17
    REGON: 00102086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostęp do bazy danych wraz z narzędziem do wyszukiwania archiwalnych danych z platformy aukcyjnej Allegro oraz serwisów ogłoszeniowych dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na udostępnieniu internetowej bazy danych (on-line), zawierającej archiwalne dane internetowych serwisów aukcyjnych oraz ogłoszeniowych, zaopatrzonej w informatyczny program wyszukiwawczy (narzędzie informatyczne). 2. Oferowane narzędzie informatyczne powinno udostępniać internetowy dostęp on-line do wszystkich archiwalnych danych dotyczących: 1) informacji o wszystkich użytkownikach Allegro bez względu na lokalizację, zawierające: 1. Id aukcji, tytuł aukcji, 2. Id sprzedającego (Nick), 3. Strona -o mnie-, 4. Sprzedawca (ilość aukcji) wystawionych i sprzedanych, 5. Dane dot. konta firma - dane adresowe, 6. Dane dot. lokalizacji - sprzedawcy, przedmiotu, 7. Kategoria Typ aukcji (licytacja - kup teraz), 8. Cena oferowana, cena wyjściowa, cena sprzedaży, cena kup teraz, 9. Data sprzedaży, 10. Zestawienie wystawionych towarów bez aukcji zakończonych sprzedażą, 11. Koszty wysyłki, 12. Opis aukcji (w tym opis towaru), 13. Stan towaru (nowy - używany), 14. Kategoria towaru, 15. Miejsce wysyłki towaru, 16. Numer konta bankowego i inne dane kontaktowe (np. telefony, e-maile, komunikatory internetowe) pochodzące z treści aukcji i stron -o mnie- użytkowników, 17. Firmy kurierskie, 18. Oferowane formy płatności. 2) informacji z serwisów ogłoszeniowych, co najmniej Otomoto, Gratka wg danych: data, nr ogłoszenia, tytuł, cena. 3. Udostępnione narzędzie powinno: - w odniesieniu do informacji z serwisu Allegro - umożliwiać import danych archiwalnych dotyczących szacunkowej sprzedaży, oferowanych przedmiotów poszczególnych sprzedawców platformy do powszechnie używanych formatów plików *.csv, *.xls, co najmniej w poniższym układzie: 1) zestawienie wszystkich aukcji zakończonych (tytuł, nick kupującego, data wystawienia, komentarz, cena, nr aukcji); 2) zestawienie aukcji, których transakcje zostały wystawione, ale nie zakończyły się sprzedażą (nr aukcji, tytuł aukcji, cena pierwszego wystawienia); 3) zestawienie komentarzy wraz z kwotami (kupujących, sprzedających i konkretnego użytkownika). - w odniesieniu do informacji z serwisów ogłoszeniowych - umożliwiać import danych archiwalnych dotyczących oferowanych przedmiotów do powszechnie używanych formatów plików *.csv, *.xls 4. Jedną z niezbędnych funkcjonalności udostępnionego narzędzia powinna być możliwość uzyskania danych na temat powiązań konkretnego użytkownika z innymi użytkownikami portalu Allegro (Nickami ) i serwisami ogłoszeniowymi. Identyfikacja Nicku i możliwość powiązań użytkowników powinna być udostępniona co najmniej po numerze telefonu lub rachunku bankowym lub adresie e-mail lub loginach komunikatorów internetowych, które pochodziły z konkretnych ogłoszeń, aukcji jak i stron -o mnie- użytkowników. 5. Dostęp do internetowej bazy danych odbywać się będzie drogą internetową, za pomocą 7 haseł subskrypcji (dostępu), z założeniem, że każde hasło dostępu będzie wykorzystywane na różnych stanowiskach, w ramach jednej licencji (wielostanowiskowość). 6. Oferowane narzędzie: - powinno udostępniać archiwalne dane w/w platform i serwisów co najmniej od 2007 r. wraz z bieżącą aktualizacją; - powinno działać w powszechnie dostępnych przeglądarkach internetowych (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox) oraz generować informacje w formacie *.pdf (ang. Portable Document Format)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486140005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach