Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka" ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Przechodnia 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6491630, 6491633 , fax. 075 7754678
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka"
ul. Przechodnia 8 8
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 075 6491630, 6491633, fax. 075 7754678
REGON: 00030695700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Jutrzenka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Jutrzenka do magazynów zamawiającego tj. różnorodnych artykułów spożywczych, pieczywa, mięsa i jego wyrobów, warzyw i owoców oraz ryb zgrupowanych w pakietach według zestawień stanowiących załącznik Nr 3 do specyfikacji, z rozbiciem na zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę powinni spełniać poniższe warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1 do 4 ustawy) oraz na potwierdzenie ich spełnienia złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty (zgodnie z art.25 i 26 ust.2 ustawy Pzp 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć:Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych przez Wykonawców nie wykluczonych z postępowania oraz ofert nie odrzuconych.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania Brak któregokolwiek dokumentów .oświadczeń lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy i odrzucony na mocy art.89 ust.1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia (wg załączonych wzorów), potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub oświadczenia wymienionego poniżej lub złożenie go w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy spowoduje wykluczenie wykonawcy z prowadzonego postępowania.a)Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ,b)Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ,c)Podpisane oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy - zał. nr 4 do SIWZ, d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z (PEŁNOMOCNICTWEM LUB UPOWAŻNIENIEM) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty.1) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa.2)Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej,e)Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej jedną pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje.f)Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie 1.d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:2.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - aktualny dokument oznacza dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w ten sposób wystawione muszą być wystawione z zachowaniem terminów określonych w punkcie 2.Dopuszcza się przedstawienie kopii w/w dokumentów pod warunkiem poświadczenia ich zgodności z oryginałami przez notariusza, radcę prawnego lub wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH dla CRR KRUS GRANIT w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN, DROBIU ORAZ KONSERW
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej w Chocianowie
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa produktów spożywczych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego, Zadanie nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, Zadanie nr 3 Sukcesywna dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa żywności do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10
Dodano: 2016-06-10 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżego mięsa i wędlin opisanych w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa artykułów spożywczych do Punktu Żywienia Szpitali/ Sanatoriów w Uzdrowisku Szczawno- Jedlina S.A. (wędliny), Nr zamówienia publicznego:ZP/8/2016.
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa artykułów spożywczych do Punktu Żywienia Szpitali/ Sanatoriów w Uzdrowisku Szczawno- Jedlina S.A. (mięso).
Dodano: 2016-06-01 - BZP.3810.46.2016.KB
Dodano: 2016-05-20