Przetargi.pl
Dostawy żużlu do remontu dróg na terenie Gminy Kobylin-Borzymy

Gmina Kobylin-Borzymy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-204 Kobylin-Borzymy, ul. Główna 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2743003, 2743026 , fax. 086 2743003
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylin-Borzymy
    ul. Główna 11 11
    18-204 Kobylin-Borzymy, woj. podlaskie
    tel. 086 2743003, 2743026, fax. 086 2743003
    REGON: 00053695300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy żużlu do remontu dróg na terenie Gminy Kobylin-Borzymy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żużlu (żużel paleniskowy gruby - nie pył) do remontu dróg na terenie Gminy Kobylin-Borzymy w ilości około 4000 m3. Dostawy odbywać się będą w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego dostaw do 3000 m3. Zamawiający żąda zapewnienia realizacji 70 % planowanych dostaw w okresie do końca maja 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 271900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5) Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. II. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. Nr 1 2) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2, że wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenie, że spełnia i przyjmuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiące załącznik nr 3 9.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.3 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.4 W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, do oferty należy dołączyć jego pisemne oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy wraz z kompletem dokumentów wymienionych w pkt 9.1 ppkt 3, pkt 9.2 ppkt 1, 9.5 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty, 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: a) 9.1 ppkt 3, b) 9.2 ppkt 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 9.6 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, 2) oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania, 3) wymienione dokumenty mogą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną