Zakład Remontów i Konserwacji Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 73a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4741323, 4741222 , fax. 022 4741331
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
ul. Chmielna 73a 73a
00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4741323, 4741222, fax. 022 4741331
REGON: 01589595600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy znaków drogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy znaków drogowych. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100 groszy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawy znaków drogowych) o wartości poszczególnych dostaw minimum 50 000 złotych brutto. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki określone w pkt. 1 i 4. W przypadku warunków określonych w pkt. 2 i 3, wymagane jest łączne spełnienie warunków przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. (Wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania warunków określonych w Części III ust. 1 pkt 1,2,3,4 SIWZ; b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 1 SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt 4 SIWZ; e) Wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy znaków drogowych - o wartości poszczególnych dostaw minimum 50 000 złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) - na potwierdzenie warunku określonego w Części III punkt 1 ppkt.2 lit.a SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2016 r. do kwietnia 2018 r. - dla potrzeb Starostwa Powiatowego
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r. - dla potrzeb Starostwa Powiatowego
Dodano: 2015-02-17 - DOSTAWĘ SPRZĘTU I MATERIAŁÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Dodano: 2015-02-11 - Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Dodano: 2014-10-07 - Produkcja, dostawa - ok. 8.300 szt. tablic rejestracyjnych rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji.
Dodano: 2014-01-22 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2013-10-21 - Dostawę białej masy chemoutwardzalnej, mikrokulek szklanych i rozpuszczalnika
Dodano: 2013-10-04 - Masa chemoutwardzalna, mikrokule szklane, rozcieńczalnik i podkład gruntujący
Dodano: 2013-08-05 - Masa chemoutwardzalna, mikrokule szklane i rozcieńczalnik
Dodano: 2013-06-07 - Projektowanie, wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych do oznakowań pomieszczeń w komórkach organizacyjnych WIM, numer sprawy P/073/2013/SEN/WIM - 44/ZP/13
Dodano: 2013-05-16