Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
- Data zamieszczenia: 2015-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
al. Jana Pawła II 7 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
REGON: 27279082400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy zestawów hemodynamicznych, sprzętu endoskopowego, oprzyrządowania oraz olei do aparatury medycznej BZP/38/382-15/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zestawów hemodynamicznych, sprzętu endoskopowego, oprzyrządowania oraz olei do aparatury medycznej dla potrzeb Bloku Operacyjnego, Oddziału Urologii oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 4 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określana będzie przez Zamawiającego i składana faksem lub drogą elektroniczną. Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00. Wykonawca dostarczy wraz z wniesieniem i rozładunkiem towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: braków ilościowych w ciągu 2 dni roboczych,wad jakościowych w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla użytkownika. Zaoferowane produkty muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia, natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Producent i nazwa handlowa numer katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT.zmiany zakresu rzeczowego tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem) jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach za zgodą Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawa tomografu laserowego w technologii spektralnej koherentnej tomografii optycznej, umożlwiającego obrazowanie struktur tylnego i przedniego odcinka oka poprzez tworzenie przekrojów wzdłuż osi gałki ocznej, z funkcją AngioOCT - angiografią bezkontrastową
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa kabli EKG, czujników SPO2, mankietów NIPB, osprzętu do endoskopii i laparoskopii oraz materiałów zużywalnych do aparatów elektrochirurgicznych dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Dodano: 2016-07-25 - sukcesywna dostawa artykułów medycznych w asortymencie i ilościach podanych w pakietach, stanowiących załączniki nr 1-13 do siwz. PAKIET V - TESTY SKÓRNE PŁATKOWE PAKIET VI - ARTYKUŁY DO STERYLIZACJI
Dodano: 2016-07-18 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr ref. 14/16
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa pozostałych materiałów medycznych
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i wyposażenie w meble i sprzęt medyczny
Dodano: 2016-06-30 - dostawa ssaka - 6 sztuk (zamówienie: TAM-565-PN/35-2016)
Dodano: 2016-06-22 - Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych oraz akcesoriów kompatybilnych z różnymi urządzeniami
Dodano: 2016-06-10 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji plazmowej
Dodano: 2016-06-03 - Dostawy sprzętu jednorazowego do leczenia tętniaków wewnątrzczaszkowych, malformacji tętniczo-żylnych i przetok oponowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Zakładu Diagnostyki Obrazowej. BZP/38/382-15/16
Dodano: 2016-06-02