Przetargi.pl
Dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi i drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3262100 , fax. 052 3262101
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
    ul. Chodkiewicza 44 44
    85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3262100, fax. 052 3262101
    REGON: 00089894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi i drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zamkniętego systemu do pobierania krwi i drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ. Asortyment został pogrupowany wg CPV w następujących pakietach : Pakiet 1 - Różne produkty z tworzyw sztucznych jednorazowego użytku do zastosowania laboratoryjnego, Pakiet 2- Różny sprzęt laboratoryjny. Podział na grupy asortymentowe: I grupa - wyroby szklane (poz.1-5) , II grupa - pisaki laboratoryjne (poz. 6 a-c) , III grupa - pipety i inne urządzenia pomocnicze (poz.7- 10) , IV grupa- inne laboratoryjne urządzenia pomocnicze ( poz. 11), Pakiet 3 - Zamknięty system pojedynczego lub wielokrotnego pobrania krwi żylnej oraz system pobrania krwi włośniczkowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; - dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie zawarte w zał. Nr 1 Oferta p.7) b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3, 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przez niego asortyment jest wyrobem medycznym używanym do diagnozy in vitro zgodnie z dyrektywą IVD/98/79/EC i jako taki spełnia wymagania w/w dyrektywy lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym do diagnozy in vitro w rozumieniu dyrektywy IVD/98/79/EC, b) Próbki wyrobów w następujących pakietach: - Pakiet nr 1 poz. 9 i 10 - należy dostarczyć po min. 2 szt. dla każdej pozycji, - Pakiet nr 1 poz. od 11 do 14 - należy dostarczyć po min. 5 szt. dla każdej pozycji, - Pakiet nr 3 - należy dostarczyć po min. 2 szt. dla każdej pozycji, c) Certyfikat CE potwierdzający spełnianie wymagań dyrektywy IVD/98/79/EC dla asortymentu z Pakietu nr 3. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności tych dokumentów jak powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach