Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wysokospecjalistycznych materiałów do osteosyntezy i stabilizacji szczęki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy wysokospecjalistycznych materiałów do półsztywnej pourazowej osteosyntezy szczęki i stabilizacji odłamków szczęki po zabiegach ortognatycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417708
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. IX O/Warszawa nr: 12 1020 1097 0000 7102 0118 3417 z tytułem: Przetarg nieograniczony 98/ES/2009 - Materiały do osteosyntezy i stabilizacji szczęki 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą (także przedłużony)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 2. Dowód wniesienia wadium 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przydatność kliniczna
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zespoleń: wkrętów oraz gwoździ, z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów używanych w przypadku zespalania kości wraz z dzierżawą instrumentarium
Dodano: 2016-06-09 - Zakup i sukcesywną dostawa specjalistycznych materiałów do osteosyntezy i rekonstrukcji w chirurgii szczękowej oraz systemów do leczenia nietrzymania moczu dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa zespoleń: gwoździ, drutów, wkrętów, śrub, podkładów oraz protez kości sklepienia czaszki, z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-04-15 - dostawa wyrobów medycznych do zabiegów ortopedycznych II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-28/2016)
Dodano: 2016-03-31 - Dostawy sukcesywne materiałów używanych w przypadku złamań: gwoździe, śruby, płytki
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony PN/09I/03/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy implantów, gwoździ i pinów ortopedycznych dla Szpitala Solec Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-17 - Dostawy sukcesywne materiałów używanych w przypadku złamań: gwoździe, śruby, płytki.
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-15/2016)
Dodano: 2016-02-02 - Dostawy materiałów medycznych oraz zapewnienie technicznych możliwości wykonywania zabiegów/procedur na Bloku Operacyjnym.
Dodano: 2015-12-31