Przetargi.pl
Dostawy wyrobów podrobowych do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7334500, 7334533 , fax. 095 7334524
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Podmiejska 17 17
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7334500, 7334533, fax. 095 7334524
    REGON: 00032069600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wyrobów podrobowych do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - salceson włoski -PN-A-82007; CPV 15114000-0; ZK-1600kg, OZ -1000kg, razem -2600kg - kaszanka -PN-A-82007; CPV 15131134-3; ZK - 3500kg, OZ -2000kg, razem -5500kg - wątrobianka -PN-A-82007;CPV 15114000-0; ZK-1800kg,OZ -1200kg, razem -3000kg - pasta z boczku -PN-A-82007;CPV -15131310-1;ZK -1600kg, OZ -1000kg, razem -2600kg - metka -PN-A-82007;CPV -15114000-0; ZK-1600kg, OZ- 1000kg, razem -2600kg - parówkowa -PN-A-82007; CPV -15114000-0; ZK-1800kg, OZ -1000kg, razem -2800kg - mortadela -PN-A- 82007; CPV -15114000-0; ZK- 1800kg, OZ -1000kg, razem-2800kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3 )znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z  dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007roku Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami). Potwierdzenie i ocena spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiająceg dokonywane będą w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. VI, 1 a-d specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby oferta składana przez Wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy - ( wg wzoru, jak załącznik nr 1 do SIWZ ), b) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 2 do SIWZ ), c) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 3 do SIWZ ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl /index.php/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach