Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
- Data zamieszczenia: 2018-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
ul. Energetyków 46
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
REGON: 27278032300014 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wyrobów medycznych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni dla Sa¬mo¬dziel¬ne¬go Pu¬blicz¬¬nego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfika¬cję dos¬taw zawiera załącznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówie¬nia („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 6 pa¬kie¬tów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wyko¬nawców może złożyć ofertę w za¬kresie jednego lub dowolnej liczby wybranych pakietów, natomiast w ramach da¬nego pakietu oferta musi być kom¬ple¬tna (tj. musi obejmo¬wać wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zo¬sta¬¬nie odrzucona. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 24 miesięcy (na taki okres zostaną zawarte umowy), ilości te mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb szpitala. Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie i formularzu cenowym dla danego pakietu. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). Dostarczany asortyment musi: 1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty, 2. posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty (dotyczy także oferowanych w użyczenie urządzeń). 3. termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od momentu dostarczenia, chyba że w formularzu cenowym dla danego pakietu zaznaczono inaczej (dotyczy asortymentu, dla któ¬rego określa się termin ważności). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38910000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z informacją powyżej w punkcie III.3) należy do oferty dołączyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2; oświadczenie to musi zawierać wszystkie informacje i obejmować wszystkie załączniki wskazane w ww. wzorze. Ponadto dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów i produktów używanych w procesie dekontaminacji i sterylizacji wyrobów medycznych
Dodano: 2020-08-13 - Dostawa materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizatornii do sprzętu medycznego producenta Aesculap
Dodano: 2020-07-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU DO STERYLIZACJI ORAZ MONITOROWANIA I TESTOWANIA STANU HIGIENICZNEGO DLA CENTRALNEJ STERYLIZATORNII
Dodano: 2020-06-03 - Dostawy wyrobów medycznych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2020-04-22 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU DO STERYLIZACJI ORAZ MONITOROWANIA I TESTOWANIA STANU HIGIENICZNEGO DLA CENTRALNEJ STERYLIZATORNII
Dodano: 2020-04-22 - „Zakup i dostawa materiałów i produktów używanych w procesie dekontaminacji i sterylizacji wyrobów medycznych”
Dodano: 2019-11-14 - dostawy materiałów zużywalnych i testów do sterylizacji
Dodano: 2019-03-20 - „Zakup i dostawa materiałów i produktów używanych w procesie dekontaminacji i sterylizacji wyrobów medycznych (2)”
Dodano: 2018-12-04 - Zakup i dostawa materiałów i produktów używanych w procesie dekontaminacji i sterylizacji wyrobów medycznych.
Dodano: 2018-10-30 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I SPRZĘTU DO STERYLIZACJI ORAZ MONITOROWANIA I TESTOWANIA STANU HIGIENICZNEGO DLA CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
Dodano: 2018-07-20