Przetargi.pl
Dostawy wyrobów medycznych do trombektomii i embolizacji.

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 54-049 Wrocław, Gen. A. E. Fieldorfa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 306 44 19 , fax. 71 306 48 67
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    Gen. A. E. Fieldorfa 2
    54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 306 44 19, fax. 71 306 48 67
    REGON: 00632038400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wyrobów medycznych do trombektomii i embolizacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych do trombektomii i embolizacji. ZADANIE 1 – System dostawczy dla stentu ZADANIE 2 – Cewnik prowadzący ze zwiększonym podparciem do zabiegów neuroradiologicznych ZADANIE 3 – Stent do remodelingu z systemami dostarczania i odczepiania ZADANIE 4 – Urządzenia do przezskórnego zamykania otworów w tętnicy po jej nakłuciu i cewnikowaniu ZADANIE 5 – Urządzenie do automatycznego przezskórnego zakładania szwu chirurgicznego naczyniowego do zamykania otworów w tętnicy po jej nakłuciu i cewnikowaniu ZADANIE 6 – Zastawka hemostatyczna Y-konektor Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. W przypadku zaistnienia podstaw do powierzenia przetwarzania danych osobowych Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej integralną część SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego). 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33124210-0 – wyroby radiodiagnostyczne CPV uzupełniające: PA02-0: Dzierżawa 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy. Termin dostawy: do 3 dni od daty otrzymania każdorazowego Zamówienia. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy poprzetargowej, wyceni zaoferowane urządzenia, zgodnie z „Wykazem wydzierżawionego sprzętu” (Zadanie 3 poz. 4), który będzie stanowił Załącznik do umowy. (jeśli dotyczy). 7. Wykonawca zdeponuje w siedzibie Zamawiającego wybrane wyroby Zadania 1, zadania 2, Zadania 3. Szczegółowe ustalenie zawartości ww. depozytu, tj. wskazanie ilości, numerów katalogowych wyrobów, dokonane zostanie po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Wyroby zdeponowane u Zamawiającego stanowić będą własność Wykonawcy. Wykorzystanie ww. wyrobów do zabiegu operacyjnego oznaczać będzie ich zakup przez Zamawiającego. Części przedmiotu zamówienia dla których Zamawiający wymaga zdeponowania wyrobów wskazane zostały w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124210-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych, ogólnie dostępnych w bazach, np. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – Materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) z wyspecyfikowanymi numerami katalogowymi (jeżeli dotyczy), POTWIERDZAJĄCE wyspecyfikowane PARAMETRY DODATKOWE dla wszystkich Zadań (z wyjątkiem Zadania 2, Zadania 6), dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów). Wykonawca w „Karcie Parametrów” wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów i publikacji na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów. UWAGA! Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach