Przetargi.pl
Dostawy wyrobów medycznych do embolizacji i neurochirurgii

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 54-049 Wrocław, Gen. A. E. Fieldorfa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 306 44 19 , fax. 71 306 48 67
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    Gen. A. E. Fieldorfa 2
    54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 306 44 19, fax. 71 306 48 67
    REGON: 00632038400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wyrobów medycznych do embolizacji i neurochirurgii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych do embolizacji i neurochirurgii według wymienionych niżej części: ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3, ZADANIE 4, ZADANIA 5. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33124210-0 Wyroby radiodiagnostyczne 33141100-1 Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 43132300-0 Wiertła CPV uzupełniające: PA02-0: Dzierżawa 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 36 miesięcy: dotyczy Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3; 24 miesiące: dotyczy Zadania 4, Zadania 5. Termin dostawy: 3 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na numer faxu Wykonawcy. 5. Termin uzupełnienia depozytu o wykorzystane wyroby: do 3 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia (dotyczy Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5). 6. W przypadku Zadania 5, Wykonawca udostępni Zamawiającemu zestaw instrumentarium w którego w skład wchodzi zawierający kraniotom, wiertarkę szybkoobrotową, dwie kątnice oraz trepan, kompatybilne z wiertłami zaoferowanymi w poz. 1 Zadania 5 „Formularza Cenowego”. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. instrumentarium na czas trwania umowy, co zostało wskazane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ. Zasady ww. udostępnienia zostały opisane we wzorze umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 7. W przypadku Zadania 3, Wykonawca udostępni Zamawiającemu tacę do sterylizacji i przechowywania klipsów neurochirurgicznych zgodnie z „Formularzem Cenowym” stanowiącym integralną część SIWZ. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. asortymentu na czas trwania umowy, co zostało wskazane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ. Zasady ww. udostępnienia zostały opisane we wzorze umowy, stanowiący integralną część SIWZ 8. W przypadku Zadania 3, Zadania 4, Zadania 5 Wykonawca zdeponuje w siedzibie Zamawiającego wybrane wyroby, w ilościach wskazanych w kolumnie nr 14 „Formularza cenowego”, stanowiącego integralną część SIWZ. Szczegółowe ustalenie zawartości ww. depozytu, tj. wskazanie numerów katalogowych wyrobów, dokonane zostanie po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Wyroby zdeponowane u Zamawiającego stanowić będą własność Wykonawcy. Wykorzystanie ww. wyrobów do zabiegu operacyjnego oznaczać będzie ich zakup przez Zamawiającego. Części przedmiotu zamówienia dla których Zamawiający wymaga zdeponowania wyrobów wskazane zostały w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ. Ilości wyrobów planowane do depozytu są ilościami maksymalnymi, a Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich zmniejszenia. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy poprzetargowej, wyceni zaoferowane urządzenia, zgodnie z „Wykazem dzierżawionych urządzeń”, który będzie stanowił Załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43132300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych, ogólnie dostępnych w bazach, np. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, e) Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – Materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) z wyspecyfikowanymi numerami katalogowymi (jeżeli dotyczy), POTWIERDZAJĄCE wyspecyfikowane PARAMETRY DODATKOWE dla Zadania 1, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); Wykonawca w „Formularzu cenowym” wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia skutkować będzie nieprzyznaniem określonej ilości punktów. UWAGA! Materiały składane w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną