Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
- Data zamieszczenia: 2014-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
al. Jana Pawła II 7 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
REGON: 27279082400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju BZP/38/382-20/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 części (pakietów). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość depozytu oraz niezbędne instrumentarium określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. 5. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określana będzie przez Zamawiającego i składana faksem lub drogą elektroniczną. 7. Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. 8. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00. 9. Wykonawca dostarczy towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 10. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: - braków ilościowych w ciągu 2 dni roboczych, - wad jakościowych w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 12. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla użytkownika. 13. Zaoferowane produkty muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 14. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Nazwa i numer dokumentu dopuszczającego do obrotu i używania - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia, natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. 16. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Producent i nazwa handlowa numer katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 17. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu szpitala w zakresie działania i obsługi każdego asortymentu dostarczonych wyrobów w ramach umowy. Szkolenie odbywać się będzie w ośrodku referencyjnym Wykonawcy. 18. Szkolenie personelu medycznego zostanie przeprowadzone w terminach każdorazowo uzgodnionych przez Wykonawcę z Dyrekcją Szpitala oraz Ordynatorem Oddziału Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 22. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych 23. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 24. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 25. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 26. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa strzygarek chirurgicznych oraz ostrzy do strzygarek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa probówek do oznaczania OB wraz z najmem aparatu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy artykułów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr ref. 15/16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony nr 26/PN/16 na dostawę wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa materiałów medycznych do SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/17/16
Dodano: 2016-07-01