Przetargi.pl
DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 468 375 991
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 468 375 991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedmiot zamówienia składa się z 37 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: strzykawki do podawania leków i płynów doustnie Zadanie nr 2: gąbki do toalety jamy ustnej Zadanie nr 3: drobny sprzęt jednorazowy Zadanie nr 4: papier do EKG, KTG, elektrody i żele Zadanie nr 5: cewniki urologiczne i worki do moczu Zadanie nr 6: zgłębniki żołądkowe, dreny Zadanie nr 7: maski tlenowe i cewniki do odsysania Zadanie nr 8: prezerwatywy - osłonki Zadanie nr 9: fartuchy, maski i czepki jednorazowe Zadanie nr 10: opakowania do sterylizacji i wskaźniki Zadanie nr 11: zestawy do cewnikowania żył centralnych, kaniule, igły do znieczuleń Zadanie nr 12: filtry oddechowe, przedłużacze do rurek intubacyjnych Zadanie nr 13: torba na wymiociny Zadanie nr 14: czepek do mycia głowy Zadanie nr 15: termometry elektroniczne Zadanie nr 16: cewnik angiograficzny Zadanie nr 17: siatki do operacji przepukliny Zadanie nr 18: rurki intubacyjne i filtry oddechowe Zadanie nr 19: obłożenia jednorazowe pola operacyjnego Zadanie nr 20: sprzęt do zestawu typu NABBATOF Zadanie nr 21: przyrządy do przetoczeń Zadanie nr 22: strzykawki i igły iniekcyjne Zadanie nr 23: okulary do fototerapii Zadanie nr 24: sonda Sengstakena Zadanie nr 25: wkłady workowe Zadanie nr 26: pościel jednorazowa, prześcieradła, obłożenia Zadanie nr 27: osprzęt do dermatomu Zadanie nr 28: plomba z indykatorem do procesu sterylizacji Zadanie nr 29: worki stomijne Zadanie nr 30: opakowania do sterylizacji i wskaźniki Zadanie nr 31: worki na zwłoki Zadanie nr 32: drobny sprzęt medyczny jednorazowy Zadanie nr 33: hemostatyki wchłanialne - gąbka Zadanie nr 34: zestaw do drenażu przezskórnego Zadanie nr 35: zestaw typu FLOCAR do przezskórnej endoskopowej gastrostomii Zadanie nr 36: paski do glukometru Zadanie nr 37: worek do usunięcia z pola operacyjnego pęcherzyka żółciowego Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania zgodnie z art. 14 Ustawy o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2019r. nr 175 ze zm.). Do każdego opakowania musi być dołączona ulotka w języku polskim zawierająca wszystkie niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika oraz instrukcja w języku polskim Minimalny termin przydatności oferowanych wyrobów medycznych powinien wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Faktura winna zawierać serię i datę ważności dostarczanych wyrobów medycznych. UWAGA! Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego w Aptece Szpitalnej w godz. 8-15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony druk "OFERTA", stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2 Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3 Wypełniony załącznik nr 2A do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4 Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5 Zamawiający zwraca uwagę na możliwość zastosowania na każdym etapie postępowania art. 22d ust. 2 i art. 26 ust. 2f Ustawy- Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach