Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg
- Adres: 50-420 Wrocław, ul. Traugutta 116
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3414333 , fax. 071 3436747
- Data zamieszczenia: 2011-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
ul. Traugutta 116 116
50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3414333, fax. 071 3436747
REGON: 00632038400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wyrobów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów biurowych wg 2 części: ZADANIE 1 - Artykuły papiernicze, ZADANIE 2 - Artykuły biurowe. Miejsce wykonywania ww. dostaw lokalizacja ul. Traugutta 116 we Wrocławiu. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia natto: 49 035,08 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-48/16: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-12 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego.
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywna dostawa białego papieru kserograficznego do urządzeń drukujących w formacie A3 oraz A4, pakowanego w ryzach na potrzeby Oddziału GDDKiA we Wrocławiu oraz podległych Rejonów z podziałem na 9 części
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek, tonerów do kserokopiarek oraz materiałów biurowych na 2016 rok.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy papieru biurowego i artykułów biurowych.
Dodano: 2015-10-21 - UMW/AZ/PN-32/15: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-23 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-06-10 - Sprzedaż wraz z dostawą papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej.
Dodano: 2015-05-13 - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2015-03-20 - BZP.3810.22.2015.KB
Dodano: 2015-02-17