Przetargi.pl
Dostawy wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. NOWA SZKOŁA KONECKA - MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ I SPOŁECZNO-EDUKACYJNEJ ORAZ DOPOSAŻENIE PLACÓWEK W SPRZĘT DYDAKTYCZNY I SPOŁECZNO-EDUKACYJNY, W POWIECIE KONECKIM

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. NOWA SZKOŁA KONECKA - MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ I SPOŁECZNO-EDUKACYJNEJ ORAZ DOPOSAŻENIE PLACÓWEK W SPRZĘT DYDAKTYCZNY I SPOŁECZNO-EDUKACYJNY, W POWIECIE KONECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy: dostawy wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Nowa Szkoła Konecka - Modernizacja Infrastruktury Edukacyjnej i Społeczno - Edukacyjnej oraz doposażenie placówek w sprzęt dydaktyczny i społeczno - edukacyjny, w Powiecie Koneckim, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013. Dostawy obejmują: tapczany do pokoi mieszkalnych szt. 74 krzesła szt. 256 regały szt. 8 meble szkolne, stanowisko dla 18 uczniów i nauczyciela Kpl. 1 stoliki (STANDARD) szt. 135 krzesełka tapicerskie na salę TV (VISITOR) szt. 85 biurka szt. 10 regał (lada biblioteczna) szt. 21 zakup stolików komputerowych szt. 8 zakup żaluzji szt. 6 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje specyfikacja techniczna - stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w specyfikacji technicznej wymiary (długość, szerokość, wysokość, powierzchnia i itp.) mogą odbiegać od wskazanych ? 10%. Wszelkie istotne informacje dotyczące warunków realizacji zamówienia publicznego zawarte są w projekcie umowy - stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. Wyposażenia posiadać winny: min. 12 miesięczną gwarancję, Certyfikaty bezpieczeństwa (B) oraz Polskie Normy PN-EN 1729-1: 2007. Miejsca realizacji zamówienia - określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391431131
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP; 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 PZP; 3) prowadzą działalność gospodarczą, której zakres obejmuje przedmiot zamówienia; 4) spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 PZP (załącznik nr 1a do formularza ofertowego); 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust.1 PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 1b do formularza ofertowego) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy, - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca, - dokument określony w ppkt 3) składają wszyscy wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną