Przetargi.pl
Dostawy wędlin

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-128 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5855252, 5855303 , fax. 052 5855300
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Wały Jagiellońskie 4 4
    85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5855252, 5855303, fax. 052 5855300
    REGON: 09139321800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy wędlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - wędliny wieprzowe 1. Baleron świętokrzyski (CPV 15131130-5) w ilości około 500 kg 2. Boczek wędzony (CPV 15131200-7) w ilości około 500 kg 3. Kiełbasa piwna (CPV15131130-5) w ilości około 1 000 kg 4. Kiełbasa biała parzona (CPV15131130-5) w ilości około 100 kg 5. Kiełbasa codzienna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 6. Kiełbasa jarmarczna (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 7. Kiełbasa parówkowa (CPV 15131130-5) w ilości około 2 500 kg 8. Kiełbasa serdelowa (CPV 15131130-5) w ilości około 1 000 kg 9. Kiełbasa zwyczajna (CPV 15131130-5) w ilości około 4 000 kg 10. Kiełbasa żywiecka (CPV15131130-5)w ilości około 2 000 kg 11. Kiełbasa krakowska parzona (CPV15131130-5) w ilości około 2 000 kg 12. Metka (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg 13. Mortadela (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 14. Parówki cienkie (CPV 15131130-5) w ilości około 3 000 kg 15. Pieczeń domowa (CPV 15131100-6) w ilości około 2 000 kg 16. Szynka mielona (CPV 15131410-2) w ilości około 2 000 kg 17. Szynka tyrolska (CPV 15131130-5) w ilości około 2 000 kg 18. Wędzonka prasowana (CPV 15131130-5) w ilości około 1 500 kg Część II - wędliny podrobowe 1. Głowizna (CPV 15114000-0) w ilości około 500 kg 2. Kaszanka (CPV 15131134-3) w ilości około 1 500 kg 3. Krupniok śląski (CPV 15131134-3) w ilości około 1 500 kg 4. Pasztet firmowy (CPV 15131300-8) w ilości około 1 000 kg 5. Pasztetowa (CPV 15131131-2) w ilości około 1 500 kg 6. Salceson czarny (CPV 15131134-3) w ilości około 1 800 kg 7. Salceson włoski (CPV 15131134-7) w ilości około 1 800 kg Część III - wędliny drobiowe 1.Mielonka drobiowa (15131135-0) w ilości około 5 000 kg 2. Mielonka kanapkowa drobiowa (CPV 15131135-0) w ilości około 2 000 kg 3. Polędwica drobiowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 1 000 kg 4. Serdelki z indyka (CPV 15131135-0) w ilości około 4 500 kg 5. Szynka drobiowa (CPV 15131135-0) w ilości około 2 000 kg 6. Szynka mozaikowa (CPV 15131135-0) PN-A-86526 w ilości około 2 000 kg 7. Szynka z piersi indyka (CPV 15131135-0) w ilości około 300 kg 8. Parówki drobiowe (CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg 9. Szynkowa z indyka(CPV 15131135-0) w ilości około 3 000 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. (dotyczy rozdziału V) Aby oferta składana przez wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: 1)prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, (art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -Prawo zamówień publicznych) (załącznik nr 2) 3)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wykonawca jest rolnikiem indywidualnym (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2003 r. Nr 64, poz. 592), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczegółowych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 3 przedkłada aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego- Dowodem potwierdzającym osobiste prowadzenie gospodarstwa rolnego jest oświadczenie prowadzącego to gospodarstwo, poświadczone przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) lub przez osobę upoważnioną. W/w oświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz mają się w nim znajdować dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: a) imię i nazwisko, b) dokładny adres zamieszkania c)powierzchnia gospodarstwa 5)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie 6)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt - 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt - 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne. Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie za zgodność z oryginałem wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i czytelnym podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - na każdej stronie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach