Kasyno Wojskowe 421 ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8548577 , fax. 061 8548579
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasyno Wojskowe 421
ul. Silniki 1 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8548577, fax. 061 8548579
REGON: 63243177100027 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo pomocnicze przy jednostce wojskowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY WARZYW ŚWIEŻYCH I PRZETWORZONYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw świeżych i przetworzonych dla Kasyna Wojskowego 421 wyszczególnionych w załączniku Nr 4 - formularzu cenowym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że Wykonawca może złożyć ofertę na pełen asortyment poszczególnych zadań: ZADANIE NR 1 - dostawa ziemniaków, ZADANIE NR 2 - dostawa warzyw świeżych, ZADANIE NR 3 - dostawa warzyw przetworzonych. Zamawiający nie ogranicza ilości pakietów, w jakiej Wykonawca może złożyć ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1; wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4 A, B i C; parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2; oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści punktu 6.3. niniejszej specyfikacji: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw i owoców
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa warzyw i owoców dla JW 3293 Powidz oraz dla JW 3918 Jarocin.
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa warzyw i owoców dla JW nr 3293 Powidz oraz dla JW nr 3918 Jarocin
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa warzyw i owoców dla JW nr 3293 Powidz oraz JW 3918 Jarocin
Dodano: 2013-11-04 - Dostawa ziemniaków
Dodano: 2012-11-15 - Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach w 2012r.
Dodano: 2011-12-30 - Dostawa artykułów spożywczych - ziemniaki.
Dodano: 2011-10-18