Przetargi.pl
Dostawy warzyw jadalnych, ziemniakow jadalnych, grochu i fasoli do Zakladu Karnego w Pińczowie

Zakład Karny w Pińczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3577372 , fax. 041 3577373
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Pińczowie
    ul. 3-go Maja 34 34
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3577372, fax. 041 3577373
    REGON: 00032081600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy warzyw jadalnych, ziemniakow jadalnych, grochu i fasoli do Zakladu Karnego w Pińczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakład Karny w Pińczowie, 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 34, woj. świętokrzyskie tel. 041 3577373, fax 041 3577372, www.sw.gov.pl e-mail: dkw_pinczow@sw.gov.pl ogłasza przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie n/w produktów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV grupą 032 w rocznych ilościach: Część A zamówienia: - seler korzeniowy 7 000kg - kod CPV: 03221100-7,Norma: PN-R-75371:1996, minimalna średnica 5cm, świeże, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty. Pakowane w worki do 50kg. - por 7 000kg - kod CPV: 03221110-0, Norma: PN-R-75521:1996, świeży, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty. Pakowane w worki do 50kg. - Pietruszka-korzeń 8 000kg - kod CPV: 03221100-7 , Norma: PN-R-75370:1996, świeże, minimalna średnica 2cm - minimalna długość12cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg. - marchewka 20 000kg - kod CPV: 0322100-7, Norma: PN-84/R-75358, świeże, minimalna średnica 2cm, minimalna długość12cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg. - kapusta biała 12 000kg - kod CPV: 03221400-0, Norma: PN-72/R-75362, świeże, minimalna waga 1szt-1kg,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg. - cebula 28 000kg -kod CPV: 03221000-6, Norma: PN-87/R-75357, świeże, minimalna średnica 4cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50kg. - buraki czerwone 17 500kg - kod CPV: 03221110-0 , Norma: PN-72/R-75360, świeże, minimalna średnica 5cm,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste. Pakowane w worki do 50kg. - jabłka konsumpcyjne 18 000kg, kod CPV: 03222321-9, Norma: PN-84/R/-75024, świeże, dojrzałe, jednoodmianowe, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste. Część B zamówienia: - ziemniak jadalny 145 000kg - kod CPV: 03212100-1, Norma: PN-75/R-74450 średnica ziemniaka minimum 5cm, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń, w workach do 50kg . W jednej lub kilku n/w odmianach i rocznej ilości: IBIS, IRGA, JAGODA, MILA, BRYZA, LAWINA, BILA, ANIA, ANATOL, JANKA. Część C zamówienia: - groch łuskany 1800kg, kod CPV: 03212100-1, Norma: PN-81/R-65032, jednoodmianowy, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń. - fasola Typu Jaś 1600kg, kod CPV: 03221210-1, Norma: PN-81/R-65031, jednoodmianowy, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 030000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości: 2200,00zł-dla części A zamówienia, 2200,00zł - dla części B zamówienia oraz 280,00 dla części C zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki wyszczególnione w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnią warunki dodatkowe: Zaoferują realizację pełnego asortymentu wyrobów składających się na całość lub wybraną do realizacji część zamówienia. Zaakceptują projekt przyszłej umowy. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i złożą ofertę zawierającą; - Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. - Dowód wpłaty wadium. - W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą (zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Ewidencji działalności gospodarczej) winien on złożyć Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (terenowo właściwego dla miejsca prowadzonej działalności) zatwierdzającą działalność Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (terenowo właściwej dla miejsca prowadzonej działalności). - W przypadku, gdy Wykonawca jest rolnikiem indywidualnym realizującym dostawy bezpośrednio ze swojego gospodarstwa winien on złożyć aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (terenowo właściwej dla miejsca prowadzonej działalności). - Zaoferują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. - Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie ww oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (spełnia-nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. - Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. - Dowód wpłaty wadium. - W przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą (zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Ewidencji działalności gospodarczej) winien on złożyć Decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (terenowo właściwego dla miejsca prowadzonej działalności) zatwierdzającą działalność Wykonawcy w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (terenowo właściwej dla miejsca prowadzonej działalności). - W przypadku, gdy Wykonawca jest rolnikiem indywidualnym realizującym dostawy bezpośrednio ze swojego gospodarstwa winien on złożyć aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (terenowo właściwej dla miejsca prowadzonej działalności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach