Przetargi.pl
Dostawy walizek oględzinowych uniwersalnych

Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (47) 7238608 , , fax. (47) 723-76-42
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
    ul. Nowolipie 2
    00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (47) 7238608 , , fax. (47) 723-76-42
    REGON: 01212648200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy walizek oględzinowych uniwersalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy walizek oględzinowych uniwersalnych, zwanych dalej „asortymentem” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 dokumentacji zamówienia. 3. Szacunkowa ilość zamawianego asortymentu wskazana w załączniku nr 2 dokumentacji zamówienia służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Ofercie Wykonawcy, Producenta oraz nazwę i typ oferowanego asortymentu. Pod nazwą „Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawany jest oferowany asortyment, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego asortyment do obrotu na terytorium RP. 5.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment był zgodny z opisem określonym w załączniku nr 1 dokumentacji zamówienia, fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, zabezpieczony przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 6. Termin wykonania zamówienia (dostawa zamówionej partii asortymentu): nie dłuższy niż 60 dni od zawarcia umowy wykonawczej (zgodnie z Ofertą Wykonawcy). Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na zaoferowany asortyment min. 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18921000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wzór oświadczenia stanowić będzie załącznik do informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną