Przetargi.pl
Dostawy w 2009 roku olejów - 4 części zamówienia - nr ref. 52/P/MON/ZZŚM/PN/ZO/2009

Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700 , fax. (+48)(0-prefix-22) 3149900
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego
    ul. Nowowiejska 26A 26A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700, fax. (+48)(0-prefix-22) 3149900
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy w 2009 roku olejów - 4 części zamówienia - nr ref. 52/P/MON/ZZŚM/PN/ZO/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy w 2009 roku olejów - 4 części zamówienia, w tym: 1) Syntetyczny olej silnikowy SAE 5W/50 - w ilości 2614 kg; 2) Olej do przekładni przemysłowych klasa 150 - w ilości 1200 kg; 3) Olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany (np. Shell Turbo Oil T 46 lub równoważny) - w ilości 2600 kg; 4) Olej do wspomagania hydraulicznego w układach kierowniczych - w ilości 9236 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092116007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.400,00 PLN, w tym: 1) dla części zamówienia nr 1 - 1.100,00 PLN; 2) dla części zamówienia nr 2 - 200,00 PLN; 3) dla części zamówienia nr 3 - 1.000,00 PLN; 4) dla części zamówienia nr 4 - 1.100,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina), określonym w sekcji IV.3.4
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia, na zasadach określonych w SIWZ. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia tam wskazane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Inne dokumenty: 1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 3) Dla części zamówienia nr 3 Wykonawca oferujący produkt równoważny określonemu przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ musi do oferty załączyć oświadczenie, że uzyskał zaświadczenie wystawione przez Szefa Szefostwa Służby MPS Inspektoratu Wsparcia SZ (ul. Dwernickiego 1, 85-915 Bydgoszcz) - potwierdzające dopuszczenie tego produktu do eksploatacji w sprzęcie Marynarki Wojennej. Zaświadczenie wystawiane jest w oparciu o wymagania karty katalogowej Olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany, która dostępna jest w Szefostwie Służby MPS Inspektoratu Wsparcia SZ. Karta katalogowa określa wymagane procedury dopuszczenia produktu do eksploatacji na danym sprzęcie oraz określa wymagane badania w zakresie mieszalności z produktem dotychczas stosowanym. Dokument nie jest wymagany przy dostawie oleju Shell Turbo Oil T 46. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt 2: 1) ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Dokument, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1, musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 5. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy musi być złożone w oryginale; 2) W przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie; 3) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy); 4) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach