Przetargi.pl
Dostawy urządzeń jako wyposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki pojazdowej oraz diagnostyki pojazdowej i zajęć praktycznych, w ramach realizowanego projektu Modernizacja i doposażenie pomieszczeń Technikum Samochodowego ZDZ w Łodzi i Zasadniczej Szkoły Zawodowej ZDZ w Łodzi pod kątem podniesienia poziomu kształcenia zawodowego

Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-563 Łódź, ul. Łąkowa 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 637 62 22 , fax. 0-42 637 61 67
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Łodzi
    ul. Łąkowa 4 4
    90-563 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 637 62 22, fax. 0-42 637 61 67
    REGON: 00051240900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie o charakterze oświatowym i naukowo-technicznym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy urządzeń jako wyposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki pojazdowej oraz diagnostyki pojazdowej i zajęć praktycznych, w ramach realizowanego projektu Modernizacja i doposażenie pomieszczeń Technikum Samochodowego ZDZ w Łodzi i Zasadniczej Szkoły Zawodowej ZDZ w Łodzi pod kątem podniesienia poziomu kształcenia zawodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1 1. Przyrząd do pomiaru współczynnika transmisji światła oszkleń samochodowych 2. Opóźnieniomierz - przyrząd do sprawdzania skuteczności hamulców CZĘŚĆ 2 Przyrząd komputerowy przeznaczony do kontroli geometrii ustawienia kół i osi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t CZĘŚĆ 3 1. Zestaw diagnostyczny 2. System analizy spalin CZĘŚĆ 4 Miernik hałasu pojazdów samochodowych CZĘŚĆ 5 Zakup i montaż pojedynczego odciągu spalin samochodowych do 3,5t
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 438000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2 jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1) Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz z podaniem nazwy jego producenta i modelu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Serwis czas oczekiwania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdz.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach