Przetargi.pl
Dostawy : systemu do wykonywania VAB, aparatu do szybkiego przetaczania płynów, stanowiska do reanimacji noworodka, łóżek dla dzieci przedszkolnych.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6489742 , fax. 074 6489746
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6489742, fax. 074 6489746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy : systemu do wykonywania VAB, aparatu do szybkiego przetaczania płynów, stanowiska do reanimacji noworodka, łóżek dla dzieci przedszkolnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy : systemu do wykonywania VAB, aparatu do szybkiego przetaczania płynów, stanowiska do reanimacji noworodka, łóżek dla dzieci przedszkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - pakiet nr 1 - 910,00 zł. - pakiet nr 2 - 13,00 zł. - pakiet nr 3 - 400,00 zł. - pakiet nr 4 - 177,04 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, - akceptują termin płatności minimum 30 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - zapewniają termin gwarancji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, - dostarczą sprzęt (towar) w terminie w pakiecie nr 1 do 4 tygodnie, pakiet nr 2,3,4 - 6 tygodni od daty podpisania umowy, - posiadają wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, ora załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie, - oferowany przez nich sprzęt medyczny (towar) spełnia wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1 do SIWZ, - oferowany przez nich przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie PR zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sposób oceny warunków l.p. Nazwa (rodzaj) warunku Sposób oceny 1. Spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 Pzp - na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie - na podstawie wykazu wykonanych dostaw potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie 4. Akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, spełnienie przez towar wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, zapewnienie terminu gwarancji, zapewnienie terminu dostawy - na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 5 Akceptacja warunków umowy - na podstawie zaparafowanego wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o jego bezwarunkowej akceptacji 6. Spełnienie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w obowiązujących przepisach prawa - na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przetargowej 7.Wniesienie i ustanowienie wadium - na podstawie dowodu wpłaty załączonego do oferty przetargowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ 2.Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp 4.Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 Pzp 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego US potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, ora załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie 9.Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego bezwarunkowej akceptacji 10.Oświadczenia: - o akceptacji warunków płatności, - o akceptacji SIWZ, - o spełnianiu przez sprzęt (towar)wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, - o akceptacji terminu gwarancji, - o akceptacji terminu dostawy. 11.Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami 12.Katalogi, foldery, instrukcje obsługi - w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach