10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-681 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3787448 , fax. 052 3786110, 3787449
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Powstańców Warszawy 5 5
85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449
REGON: 09053831830000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb OIT - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
rurki intubacyjne, rurki ustno gardłowe, rurki dooskrzlowe prawe i lewe z ostrogą, rurki tracheostomijne, cewniki do tunelizacji żył centralnych, zestawy do ZOP; zestawy do połączonego znieczulania PP-ZOP, zestawy do tetnic udowych, igły zewnątrzoponowe, zestawy do tracheostomii przezskórnej metoda Griggsa; przetworniki do pomairu ciśnienia krwi typu Transpack IV; cewniki do tonometrii, elektrody BIS, pojemnik z drenem do pobierania próbek z oskrzeli; maski krtaniowej jednorazowe, przyrząd Hotline, elektroda do oxynometrii, sondy poliuretanowe do żywinia dojelitowego, przyrząd do aspiracji z butelki z filtrem cząstkowym, cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, dren do kapnografii; zestaw do płukania żołądka, zestaw do Ball; korek do kaniuli; przyrząd Infuzomat; przyrząd do treningu oddechu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy PZP (Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zm.) spełniający warunki i wymagania określone w siwz oraz w art. 22 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków wymaganych do Wykonawców zostanie dokonana wg zasady spełnia nie/ spełnia. 1. sytuacja podmiotowa: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2. zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24, ad. 2 pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli dotyczy); Wykaz wykonanych dostaw lub usług, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - min 5 prace Oświadczenie z art. 22 i 24, przedłożenie katalogów, folderów odpowiadających oferowanemu przedmiotowi zamówienia, dopuszczenia do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004.oświadczenie o gotowości złożenia próbek w toku postępowania na wezwanie zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy akcesoriów do badań i zabiegów endoskopowych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów URSL giętki i URS półsztywny
Dodano: 2016-07-12 - Dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku oraz stentgraftów i protez naczyniowych dla Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2016-06-30 - Dostawy artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Pracowni Koronarograficznej, Pracowni Angiograficznej oraz Oddziału Kardiochirurgii,a także materiałów okulistycznych dla Oddziału Okulistycznego
Dodano: 2016-06-23 - dostawy sukcesywne materiałów jednorazowego użytku dla Urologii
Dodano: 2016-06-01 - Dostawy zestawów jednorazowych do chirurgicznego leczenia u kobiet wysiłkowego nietrzymania moczu
Dodano: 2016-05-13 - dostawy sukcesywne zestawów do zabiegów bariatrycznych
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa zestawów do iniekcji wewnątrzgałkowej
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa akcesoriów do systemu do podciśnieniowej terapii ran do aparatu Genadyne oraz akcesoriów i materiałów zużywalnychdo ssaków
Dodano: 2016-03-03 - dostawy sukcesywne płytek do zespolenia kości stopy, zestawów do zabiegów bariatrycznych oraz kaniul okulistycznych
Dodano: 2016-02-26