Przetargi.pl
DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO,DROBIU I PRODUKTÓW MIĘSNO -WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131

Kasyno Wojskowe Nr 74 przy Jednostce Wojskowej 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7583062 wew. 553370 , fax. 0-25 7583062 wew. 553370
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy Jednostce Wojskowej 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 7583062 wew. 553370, fax. 0-25 7583062 wew. 553370
    REGON: 71003764000028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//www.23blot.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kasyno Wojskowe Nr 74 przy JW 1131

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO,DROBIU I PRODUKTÓW MIĘSNO -WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWY SUKCESYWNE MIĘSA WOŁOWEGO I WIEPRZOWEGO, DROBIU I PRODUKTÓW MIĘSNO-WĘDLINIARSKICH DLA KASYNA WOJSKOWEGO NR 74 PRZY JW 1131
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 posiadaja niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3) Aktualne zaswiadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że Oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Zaświadczenie ( lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP ( Podstawa: art. 27 ust.1 oraz art. 40 ust.3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001r. O warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz.U. z 2005r. Nr 31 poz. 265 z późn. zm.) wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. UWAGA! Dokumenty i zaświadczenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poswiadczonej przez Wykonawcę. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę (osoby)wymieniona w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.W przypadku nie załączenia któregokolwiek z w/w dokumentów lub nie zastoaowania się do określonych wyżej wymagań oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.23blot.pl / zakładka PRZETARGI
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach