Kasyno Wojskowe Nr 39 przy OSŻW ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 267
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7564438 , fax. 025 7564049
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasyno Wojskowe Nr 39 przy OSŻW
ul. Warszawska 267 267
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 025 7564438, fax. 025 7564049
REGON: 14003076800026 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: GOSPODARSTWO POMOCNICZE PRZY OSŻW - RESORT MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sukcesywne mięsa wołowego i wieprzowego, produktów mięsno-wędliniarskich i drobiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy sukcesywne mięsa wołowego i wieprzowego, produktów mięsno-wędliniarskich i drobiu. Zgodnie z SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - przedmiot zamówienia znajduje się w ich zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - posiadają aktualną decyzję administracyjną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - stosują system HACCP, - posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP) tj. - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4.2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5.1.1. Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy PZP (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3) 5.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (spółka cywilna - dla każdego ze wspólników) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 5.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 5.1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; 5.1.5. Zaświadczenie (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP (Podstawa: art. 30 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz.U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 5.1.6. Aktualną decyzję administracyjną: - o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów ( art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia dla produktów pochodzenia nie zwierzęcego, wydanej przez właściwy terytorialnie organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 06.17.127 z dnia 2 lutego 2006 r. wydanej przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów, jeżeli środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego są produkowane lub przechowywane w zakładzie produkującym lub przechowującym inne środki spożywcze (art. 40 ust. 6 ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia wydanej przez właściwy terytorialnie organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej. jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola i Zespołu Szkół w Żelechowie
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa dla Domu Pomocy Społecznej im. Ks. kardynała Józefa Glempa w Bramkach, mięsa, wędlin , drobiu i wyrobów drobiowych na II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-02 - Dostawy mięsa i wędlin sprawa nr 220/01/2016
Dodano: 2016-05-20 - Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWY DROBIU wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.06.2016r. do 31.05.2017r.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa mięsa do kuchni Szpitala Praskiego p. w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawy produktów spożywczych oraz mięsa, wędlin i drobiu do Jednostek Organizacyjnych Powiatu Kozienickiego
Dodano: 2016-03-03