10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-681 Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy 5
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3787448 , fax. 052 3786110, 3787449
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Powstańców Warszawy 5 5
85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3787448, fax. 052 3786110, 3787449
REGON: 09053831830000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy sukcesywne materiałów do artroskopii na okres 12 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
system do szycia łąkotki, śruby biowchłanialne, system 2 kanałowy jednopęczkowy z pinami biowchłanialnymi, system do rekonstrukcji ACL z użyciem techniki ST oraz wiązadła właściwego rzepki, kotwice - implanty do artroskopowej rekonstrukcji obrąbka barkowego i biodrowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417708
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia druk zp 17
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i próbki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania wskazanej próbki do wglądu celem sprawdzenia spełnienia wymagań; aktualne katalogi, przedłożenie w ofercie aktualnych katalogów, folderów odpowiadających przedmiotowi zamówienia, wykaz wykonanych dostaw.doc, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzającyh, że dostawy zostały wykonane należycie - min. 2 dopuszczenie do obrotu na terenie RP, dopuszczenie do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wtyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r.; Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa płytek i śrub
Dodano: 2016-02-24 - dostawy sukcesywne protez i materiałów potrzebnych przy złamaniach dla Ortopedii
Dodano: 2016-01-07 - Dostawa wyrobów ortopedycznych do chirurgii stopy
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa płytek do operacji miednicy
Dodano: 2015-01-28 - Dostawa systemu do złamań okołoprotezowych
Dodano: 2014-07-08 - Dostawa płytek do nasad
Dodano: 2014-06-26 - Dostawa płytek do nasad
Dodano: 2014-06-04 - Dostawa drutów Kirschnera
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa drutów Kirschnera
Dodano: 2014-03-11 - Dostawa płytek do operacji miednicy.
Dodano: 2013-12-11