Przetargi.pl
Dostawy sukcesywne dyplomów i druków szkolnictwa wyższego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sukcesywne dyplomów i druków szkolnictwa wyższego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne dyplomów i druków szkolnictwa wyższego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Na prośbę Wykonawcy, Zamawiający może udostępnić wzory dokumentów w formacie pdf. 4. Zamawiający zapewnia realizację minimum 60% wartości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne prawa do rekompensaty, a zamówienie mniejszej ilości nie wpłynie na wysokość cen jednostkowych. 5. Łączną ilość poszczególnego rodzaju asortymentu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. Podana ilość towaru jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towaru lub rezygnacji z niektórych produktów, w zależności od potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z zastrzeżeniem ust. 4. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania przesunięć ilościowych towaru między pozycjami asortymentowymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie sukcesywnych zgłoszeń Zamawiającego, uzależnionych od jego aktualnych potrzeb. 8. Jakość dostarczonych materiałów musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm lub innych norm branżowych. 9. Zamawiający zobowiązuje się do zamawiania towarów sukcesywnie i według bieżących potrzeb Zamawiającego Zamówienia będą składane sukcesywnie drogą elektroniczną e-mailem na adres Wykonawcy wskazany w umowie, przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Upoważniony pracownik ustali w razie potrzeby ilość i termin każdorazowej dostawy zamówionych druków do siedziby Zamawiającego. 10. Towar będzie dostarczany zgodnie z sukcesywnymi zamówieniami szczegółowymi pod następujące adresy: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin oraz Wydział Zamiejscowy KUL w Stalowej Woli, ul. Ofiar Katynia 6, 37-450 Stalowa Wola. 11. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie w terminie zaoferowanym przez siebie w formularzu Oferta wykonawcy od momentu złożenia zamówienia przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Przez „dni robocze” rozumie się dni od poniedziałku do piątku). 12. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 15:00, w piątek w godzinach od 800 do 1200 po uprzednim uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, na wskazany w zamówieniu adres. 13. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadkach nagłych Wykonawca będzie zobowiązany zapewniać realizację dostaw w ciągu 5 dni od momentu telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego na piśmie e-mailem. 14. Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy transportem własnym, na swój koszt i ryzyko, na podstawie zgłoszeń dokonanych przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II poprzez osobę uprawnioną do kontaktu. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozładunku i wniesienia dostarczonego towaru w miejsce wyznaczone przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. 16. W przypadku stwierdzonych wad jakościowych lub w przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia innego niż był zatwierdzony przez Zamawiającego, informuje on Wykonawcę o stwierdzonej wadliwości, wstrzymując jednocześnie zapłatę za zakwestionowany towar i uruchomi postępowanie reklamacyjne. Po stwierdzeniu zasadności reklamacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany towaru na wolny od wad, na własny koszt na przedmiot zamówienia opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ, w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia pisemnej reklamacji. 17. Termin na złożenie reklamacji dotyczącej dostawy wynosi 5 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu zamówienia. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia dostarczonego w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu lub w przypadku, gdy uszkodzony jest przedmiot zamówienia. W takim wypadku osoba upoważniona w imieniu Zamawiającego do odbioru zamówienia sporządza stosowną adnotację w protokole odbioru, wskazując przyczynę odmowy przyjęcia zamówienia, zaś Wykonawca ma obowiązek w terminie 2 dni roboczych od dnia sporządzenia adnotacji dostarczyć w sposób właściwy zamówienie, w nieuszkodzonym opakowaniu lub nieuszkodzony przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 1) Oświadczenie o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązanie z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, dotyczące okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom. 2) wypełniony i podpisany „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1; 3) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; Oświadczenia (dotyczące nie tylko Wykonawcy, ale również podmiotów trzecich) należy złożyć w oryginale. Natomiast dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu (inne niż wskazane powyżej oświadczenia), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach