Przetargi.pl
Dostawy stymulatorów nerwu błędnego - zabezpieczenie

Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej ogłasza przetarg

  • Adres: 54-049 Wrocław, Gen. A. E. Fieldorfa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 306 44 19 , fax. 71 306 48 67
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
    Gen. A. E. Fieldorfa 2
    54-049 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 306 44 19, fax. 71 306 48 67
    REGON: 006320384
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy stymulatorów nerwu błędnego - zabezpieczenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy stymulatorów nerwu błędnego do leczenia padaczki lekoopornej wraz z dzierżawą programatora. Ww. przedmiot zamówienia został wykazany i opisany w „Formularzu cenowym” stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. CPV uzupełniające: PA02-0 - Dzierżawa. Wykonawca udostępni Zamawiającemu programator z głowicą do implantacji stymulatora nerwu błędnego do leczenia padaczki lekoopornej, który jest niezbędny do wykonywania zabiegów przy zastosowaniu dostarczonych wyrobów wyspecyfikowanych w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część SIWZ. Udostępnienie to nastąpi poprzez dzierżawę przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. asortymentu, na czas przeprowadzenia zabiegów. Zasady ww. dzierżawy zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33158210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony zostanie załącznik nr 1 do umowy w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, c) wypełniony „Wykaz dzierżawionego sprzętu” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony zostanie następnie załącznik nr 2 do umowy, d) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III SIWZ (zgodnie ze wzorem Zamawiającego); e) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z bezpłatnych dokumentów ogólnie dostępnych w bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach