Przetargi.pl
Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej

Miejski Zakład Komunikacyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, ul. Długa 50
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny
    ul. Długa 50 50
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzkb-b.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest sukcesywna dostawa środków smarnych do autobusów eksploatowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Bielsku-Białej, wg poniżej podanej ilości szacunkowej w czasie trwania umowy: 1. Olej silnikowy mineralny - 12 000 l 2. Olej silnikowy syntetyczny lub częściowo syntetyczny -16 000 l 3. Olej do automatycznych skrzyń biegów i przekładni kierowniczych - 8 000 l 4. Olej syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów i układów kierowniczych - 800 l 5. Olej do automatycznych skrzyń biegów ZF - 500 l 6. Olej do przekładni mechanicznych - 3 500 l 7. Olej do osi napędowych - 1 800 l 8. Olej do przekładni kierowniczych - 1 000 l 9. Olej do napędu hydrostatycznego wentylatora - 800 l 10. Smar uniwersalny stały do centralnego układu smarowania - 400 kg 11. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (VOGEL) - 400 kg 12. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (GROENEVELD) - 250 kg Podane ilości środków smarnych mogą ulec zmianie o ok. 20% - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 2. Zamawiający oświadcza, że oleje hydrauliczne oraz do przekładni, będące przedmiotem niniejszego postępowania będą używane na potrzeby własne Zamawiającego, a tym samym nie zostaną zużyte do celów napędowych lub opałowych albo jako dodatki lub domieszki do paliw silnikowych albo jako oleje smarowe do silników. 3. Środki smarne będące przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego muszą charakteryzować się następującymi wymaganiami i parametrami jakościowymi: 1. Olej silnikowy mineralny - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 12,5 - 16,5 mm2/s 2) Wskaźnik lepkości min. 135 3) Liczba zasadowa nie niżej niż 8 mg KOH/g 4) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -30 st.C 5) Klasa lepkości API / SAE min. CH-4 / 15W 40 6) Klasa lepkości ACEA min. E7 7) Deklarowany przebieg min. 30.000 km 8) Dopuszczenie pisemne MB Blatt 228.3 2. Olej silnikowy syntetyczny lub częściowo syntetyczny - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 13 - 16 mm2/s 2) Wskaźnik lepkości min. 145 3) Popiół siarczanowy nie wyżej niż 1,1% (wag.) 4) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -30 st.C 5) Klasa lepkości SAE 5 W 30 lub 5 W 40 lub 10 W 40 6) Klasyfikacja ACEA min. E9/E7/E6 7) Temperatura zapłonu min. 220 st. C 8) Deklarowany przebieg między wymianami min. 60.000 km 9) Dopuszczenie pisemne MAN M 3477 10) Dopuszczenie pisemne MB Blatt 228.51 3. Olej do automatycznych skrzyń biegów i przekładni kierowniczych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Temperatura zapłonu min. 190 st.C 2) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -45 st.C 3) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 6,9 - 8mm2/s 4) Wskaźnik lepkości min. 170 5) Dopuszczenie pisemne VOITH H55.633538 lub H55.633640 (lub nowsza) 6) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP V 1 7) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP Z 1 8) Dopuszczenie pisemne (lista ZF) ZF TE-ML 14A 4. Olej syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów i układów kierowniczych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Temperatura zapłonu min. 200 st.C 2) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -50 st.C 3) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 6,9-8 mm2/s 4) Wskaźnik lepkości min. 190 5) Dopuszczenie pisemne VOITH H55.633640 6) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP V2 7) Dopuszczenie pisemne MAN 339 TYP Z2 8. Dopuszczenie pisemne (lista ZF) ZF TE-ML 09X 9. Dopuszczenie pisemne MB Blatt 236.8 5. Olej do automatycznych skrzyń biegów ZF - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Wskaźnik lepkości. min. 150 2) Temperatura zapłonu min. 240 3) Temperatura płynięcia. nie wyższa niż -50 st.C 4) Dopuszczenie pisemne (lista ZF) TE-ML 14E 6. Olej do przekładni mechanicznych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Zastosowanie w autobusach pracujących w bardzo ciężkich warunkach, tj. przy dużych prędkościach i małym momencie obrotowym, a także przy małych prędkościach i dużym momencie obrotowym. 2) Klasa lepkości SAE 80 W 90 3) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C w zakresie 135-170 mm2/s 4) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st. C w zakresie 13,5-17 mm2/s 5) Wskaźnik lepkości min. 95 6) Temperatura zapłonu min. 200 st.C 7) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -27 st.C L.p. 7. Olej do osi napędowych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Zastosowanie w autobusach pracujących w bardzo ciężkich warunkach, tj. przy dużych prędkościach i małym momencie obrotowym, a także przy małych prędkościach i dużym momencie obrotowym. 2) Klasa lepkości SAE 85 W - 140 3) Klasyfikacja API GL5 4) Dopuszczenie pisemne VOITH wg listy LLP-002 lub inny dokument dopuszczający VOITH 5) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C w zakresie 27-34 mm2/s 6) Wskaźnik lepkości min. 95 7) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -18 st. C 8) Dopuszczenie pisemne ZF TE-ML-12E i EvoBus Blatt 26.000-025 8. Olej do przekładni kierowniczych - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Zastosowanie w ciężkich warunkach do układów wspomagania kierownicy (odporność na pienienie odporność na emulgowanie). 2) Wskaźnik lepkości min. 150 3) Temperatura zapłonu min. 180 st.C 4) Temperatura płynięcia nie wyższa niż -33 st.C 5) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C 46 +/- 10 % mm2/s 9. Olej do napędu hydrostatycznego wentylatora - Wymagania i parametry jakościowe: 1) Wskaźnik lepkości min. 150 2) Lepkość kinematyczna w temp. 100 st.C 6 - 10 mm2/s 3) Lepkość kinematyczna w temp. 40 st.C 32 +/- 10% mm2/s 4) Temperatura zapłonu min. 180 st.C 5) Temperatura płynięcia nie wyżej niż -36 st.C 6) Olej musi spełniać normę min. DIN 51524 cz.3 ISO VG32 10. Smar uniwersalny stały do centralnego układu smarowania - Wymagania i parametry jakościowe: 1) klasa NLGI, 2, 2) dopuszczenie wg normy zakładowej MAN 283 Li-P2. 11. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (VOGEL)- Wymagania i parametry jakościowe: 1) klasa NLGI-000, 2) dopuszczenie wg listy Vogel lub pisemne dopuszczenie przedstawiciela Vogel, 3) dopuszczenie wg normy zakładowej MAN 283 Li-P00/000, 4) dopuszczenie wg normy MB Blatt 264,0. 12. Smar półpłynny do centralnego układu smarowania (GROENEVELD) - Wymagania i parametry jakościowe: 1) klasa NLGI, 0 Grenlube EPO lub inny spełniający wymagania normy DIN 51502 (KPON-30)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancji bankowej, 2.4. gwarancji ubezpieczeniowej, 2.5. w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Konto MZK: Bank Polska Kasa Opieki SA w Warszawie, II Oddział w Bielsku Białej nr 63 1240 4142 1111 0000 4825 6793, z dopiskiem: Wadium - dostawa środków smarnych, NIP: ................. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, tj. nie później niż do 12 listopada 2012r. do godz. 0930. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci zgodnie z art. 46 ust. 4 Ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale i potwierdzonej za zgodność kserokopii. Oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale złączać z ofertą, ponieważ w dniu otwarcia ofert zostanie on przekazany do Kasy Głównej Zamawiającego. 5. Na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który wygra niniejszy przetarg wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzkb-b.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach