Przetargi.pl
Dostawy środków pomocniczych dla dorosłych – pieluchomajtek, wkładek urologicznych, podkładów higienicznych itp. dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu

Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Parkowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 45 175 20 , fax. (056) 45 175 40
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
    ul. Parkowa 12
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 45 175 20, fax. (056) 45 175 40
    REGON: 29505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.grudziadz.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków pomocniczych dla dorosłych – pieluchomajtek, wkładek urologicznych, podkładów higienicznych itp. dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy środków pomocniczych dla dorosłych – pieluchomajtek, wkładek urologicznych, podkładów higienicznych itp. dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy niżej wymienionych produktów: 1’) pieluchomajtki dla dorosłych tzw. nocne dla osób z ciężkim i bardzo ciężkim nietrzymaniem moczu, 2’) majtki chłonne dla dorosłych osób aktywnych ze średnim nietrzymaniem moczu, 3’) wkładki chłonne dla kobiet Majtki chłonne dla dorosłych osób aktywnych ze średnim nietrzymaniem moczu, 4’) podkład higienicznych jednorazowego użytku, 5’) pieluchomajtki dla dorosłych tzw. dzienne ze średnim i ciężkim nietrzymaniem moczu, 6’) pieluchy anatomiczne dla dorosłych ze średnim i ciężkim nietrzymaniem moczu 2) Szczegółowy opis zamówienia oraz zakres ilościowy znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez cały okres trwania umowy w dni robocze, transportem Wykonawcy na własny koszt i odpowiedzialność przynajmniej 2 razy w miesiącu, w dni robocze w godzinach od 8:00 – 12:00. Miejscem wykonania zamówienia są magazyny Domu Pomocy Społecznej w Grudziądz przy ul. Parkowej 12, ul. Nadgórnej 30/32, ul. Dywizjonu 303 nr 4, ul. Armii Krajowej 39. 4) Dostarczane produkty muszą być w opakowaniach zbiorczych odpowiednio oznakowanych celem identyfikacji i rozdysponowania na poszczególne Zespoły Terapeutyczno-Opiekuńcze. 5) Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia, spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i świadectwa rejestracji. 6) Zamawiający zastrzega sobie, że ceny produktów nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy, wyjątek stanowi zmiana zasad odpłatności lub zmiana stawki podatku VAT. 7) Zakres ilościowy dostaw zamieszczony jest na formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Ilości są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawa do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33140000-3 – materiały medyczne. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) formularz ofertowy – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ; 3) formularz cenowy – stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ; 4) próbki wyrobów - po dwie sztuki według rodzaju jak w załączniku nr 2 do SIWZ. Każda próbka powinna być oznaczona numerem odpowiadającym pozycji w Formularzu cenowym, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach