Przetargi.pl
Dostawy środków do dezynfekcji

Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, dr. J. Babińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(012)6524347, , fax. +48(012)2621335
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
    dr. J. Babińskiego 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48(012)6524347, , fax. +48(012)2621335
    REGON: 00029855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.babinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków do dezynfekcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i myjek do ciała, w zakresie trzech pakietów dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1.1 – 1.3 do SIWZ, stanowiących jednocześnie Formularze cenowe. 2) Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dany pakiet wg podziału powyżej. 3) Wykonawca w Formularzach cenowych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, podaje nazwę producenta/wytwórcy i nazwę handlową oferowanych preparatów/produktów. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Pod pojęciem oferty równoważnej rozumie się ofertę złożoną na preparat w postaci i dawce, a także w opakowaniu i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.03.2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7) Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8) Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu. 9) Miejsce dostawy: Apteka szpitalna, mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego, tj. Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, budynek nr 13. 10) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy. 11) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, Formularz/e Cenowy/e – zał. nr 1.1 – 1.3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ, Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach