Przetargi.pl
DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 545 587 , fax. 523 574 667
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 545 587, fax. 523 574 667
    REGON: 92358780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. L.BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych a. Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 6 częściach; b. Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem – „PAKIET”, które zostało oznaczone jako PAKIET od nr 1 do nr 6 c. Każde z zadań stanowi odrębny przedmiot zamówienia. d. Zakres i wielkość każdego Pakietu została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo-cenowych, oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ w których szczegółowo podano wymagany asortyment, e. Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego zadania lub dla całości Zamówienia. 5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia. IV. Termin wykonania zamówienia. 1. Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych bieżących wg zamówień Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, składanych telefonicznie, mailem lub faksem, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia: maksymalnie do 3 dni, min. 1 dzień od daty złożenia zamówienia. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im dra L. Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Pakiet nr 1 – 9.200,00 zł Pakiet nr 2 – 2.950,00 zł Pakiet nr 3 - 240,00 zł Pakiet nr 4 - 2.950,00 zł Pakiet nr 5 – 2.920,00 zł Pakiet nr 6 - 640,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Nr rachunku: 31 1560 0013 2514 6086 2000 0009 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr M-21/2018 na dostawę środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w gwarancji/poręczeniu winni być wpisani wszyscy Wykonawcy). 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o Wyrobach Medycznych (Dz.U. Nr 107, poz.679 z 17 czerwca 2010r.) b) deklaracja zgodności producenta ( dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego ) c) certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej (nie dotyczy klasy wyrobu I) d) oświadczenie o terminie ważności środków dezynfekcyjnych (min.12 m-cy) e) aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, wydane przez producenta preparatu f ) zezwolenie na wytwarzanie i/lub obrót hurtowy środkami farmaceutycznymi Dokumenty dotyczące pkt. VI a), b), c) należy przedstawić w formie oświadczenia o posiadaniu wyżej wymienionych dokumentów oraz zapewnienie o przedłożeniu ich na każde żądanie Zamawiającego podczas badania ofert, najpóźniej przed podpisaniem ewentualnej umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach