Przetargi.pl
Dostawy środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, plastrów i materiałów szewnych

Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 392 12 01 , fax. 71 392 12 01 wew. 351
  • Data zamieszczenia: 2019-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 46
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 71 392 12 01, fax. 71 392 12 01 wew. 351
    REGON: 20608708000230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstrzelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, plastrów i materiałów szewnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, plastrów i materiałów szewnych dla Strzelińskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Strzelinie w okresie 24 miesięcy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 25 pakietów w ilości i asortymencie wyszczególnionym w specyfikacji asortymentowo – cenowej zgodnie z załącznikami nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji asortymentowo - cenowej – załączniki Nr 2 do SIWZ; oprócz wersji papierowej załącznika nr 2 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przetargową specyfikacji asortymentowo – cenowej w wersji elektronicznej ( płyta CD/DVD, nośnik USB) . 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 5. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie artykułu 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP 6. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach